kjikvadrat Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Fargeversjon framfor monokrom? Meiningar? Dette er byggjefeltet eg bur i. Det strekk seg litt lenger til venstre enn det som kjem fram her. Porsvik 5 farge by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Porsvik 5 sk by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg synes det ble litt "mye" av det gode i det første bildet. Litt for mye farger og i det hele tatt litt slitsomt å se på. Det andre bildet synes jeg virker litt blast, men hvis jeg MÅ velge en av dem, så tar jeg det i s/v 1 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 Det kan eg forstå Takk for innspel! Reint komposisjonsmessig, då? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Det kan eg forstå Takk for innspel! Reint komposisjonsmessig, då? Snak og behag, men selve komposisjonen kan jeg ikke se noe galt med Lenke til kommentar
cavey Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg burde kanskje ikke svare på dette, siden jeg generelt ikke er fan av "umoderate" HDR-bilder. Jeg liker bilder hvor det er generell kontrast. Mørkt noen steder og lyst andre steder. Her er det liksom lyst og mørkt om en annen, tett-i-tett, over alt. Synes det blir ekstra tydelig på svart-hvitt-bildet, hvor det på en måte blir litt "flatt" om en ser det på avstand. Delen med husene var friskt og fint. Men tror vannet ødela litt, da det så veldig unaturlig ut. Kunne godt tenkte meg å se en litt mer moderat versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå