sxxxe83 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Info om stasjonær PC: Epox 8kta3 + pro Duron 1Ghz 192MB ram SB 128 logitech trådløst tast/mus WD 80 GB HDD (kun, lagring av div rare greier på denne litt eldre pc`n) Kjører Win XP Pro Sp1++ små oppdateringer, men saken er: Dreiv å fikla litt med printern (bytta mellom laptop og stasjonær) så satt jeg inn nettverkskortet i den stasjonære, og rett før maskina skal laste inn i windows så dukker det opp BSOD der det står den vanlige regla + BAD_POOL_CALLER og hva i huleste er dette for noe rart no?? Aldri hørt den dær før, tenkte meg litt om og skjønte ikke hva det kunne være for no.. Dro ut nettverkskortet igjen, printern, som var det siste jeg fiksa på, men til ingen nytte, klokka ned CPU også [email protected] GHz, og nå er det samme BSOD så jeg lurer om jeg rett og slett må legge inn WIN xp IGJEN..?? Noen som har vært borti samme mld før?, og kanskje har noen tips, setter stor pris på svar, så kanskje jeg sparer meg for en win install igjen... Mvh Torgeir Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Den virket kjent den der, men husker ikke hva som var problemet mitt desverre. Men for sikkerhets skyld så kan du ta å sjekke minnet ditt over natten med dette programmet. www.memtest86.com Lykke til Lenke til kommentar
sxxxe83 Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Den virket kjent den der, men husker ikke hva som var problemet mitt desverre. Men for sikkerhets skyld så kan du ta å sjekke minnet ditt over natten med dette programmet. www.memtest86.com Lykke til Ok. Takker så meget.. Skal prøve å se om det kanskje er minnet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå