kilik Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 The Last of Us tar over tronen fra Watch Dogs som E3s beste spilll. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Milevis bedre en MS sin, var ikke en bombe. Gir det en 8/10 fordi utførelsen var så bra, liker meg når Jack Tretton er rolig. Samt fikk 6 eksklusiver så jeg kan ikke klage som ikke blander inn Move eller PSN titles! The Last of Us God Of War Ascension Beyond: Two Souls Sony Battle Royale All-Star Assassins Creed 3 Liberation Call of Duty Black Ops Declassified De som de ikke viste der var vel Sly Thieves In Time, jaja jeg kan ikke få alt på sølvfat Endret 5. juni 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Synes forøvrig Ubisoft sin konferanse enda er den beste. Sony er ikke langt bak, men MS og EA ligger begge langt ned. 6-7/10 til Sony. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 The Last of Us tar over tronen fra Watch Dogs som E3s beste spilll. Ja, faktisk. Synes forøvrig Ubisoft sin konferanse enda er den beste. Sony er ikke langt bak, men MS og EA ligger begge langt ned. 6-7/10 til Sony. Sony hadde mye stiligere AC3 gameplay enn Ubi. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg er mest spent på Beyond, men The Last of Us så helt fanatstisk ut det også! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 For de som vil se det på nytt: http://www.youtube.com/watch?v=2MPRaXpUbKk http://www.youtube.com/watch?v=yFxAJ3eaaC8 http://www.youtube.com/watch?v=okGQsNjZfQk&feature=related Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Mislikte både Indigo Prophecy og Heavy Rain, men blir nok overbevist til å kjøpe Beyond og til slutt =/ Får vel se på litt Matrix for å preppe meg da. The Last of Us tar over tronen fra Watch Dogs som E3s beste spilll. Ja, faktisk.Liker Watch_dogs siden det er unikt å nytt. Last of us er vel ganske safe fra publisherens side. Synes forøvrig Ubisoft sin konferanse enda er den beste. Sony er ikke langt bak, men MS og EA ligger begge langt ned. 6-7/10 til Sony.Sony hadde mye stiligere AC3 gameplay enn Ubi.Nja. Sony hadde mer uventet og nytt gameplay. Jeg likte godt det jeg så fra Ubi sin. Jeg har ikke likt AC særlig tidligere (kjæresten min elsker dem, så har spilt alle sammen), så om jeg så det Sony viste uten å ha sett det Ubi viste hadde jeg ikke brydd meg. Men omvendt ville jeg vært optimistisk for det. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Begynner jo å lure på hva som har hendt med The Last Guardian. Også synes jeg synd på Vita-eiere for det her var magert. En Assassins Creed spinoff og Call of Duty spinoff er omtrent eneste den har i høst basert på hva vi så her. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 The Last of Us er det beste spillet jeg har sett... ever! *bar of life raised* Og Beyond ser ut til å bli mye bedre enn Heavy Rain, og det er en prestasjon, da jeg elsket Heavy Rain, og for å svare Sekai-Ichi, jeg syntes det var Game of The Year. Sony, you did good! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Om Smash var noe bra så hadde jo det vært stort og. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ok, jeg vil bare først si at jeg personlig er ekstremt skuffet over Sony sin konferanse. Men når man ser objektivt på det, så var det åpenbart en god konferanse og fortjener nok ihvertfall en 7/10 da de hadde en masse eksklusiver som ser bra ut. Det som likevel skuffet meg enormt var hvor lite Vita-greier det var her. Seriøst, når Sony ikke tar situasjonen til den plattformen mer seriøst, så kommer heller ikke andre utviklere til å gjøre det. På gaf er det til og med en egen "Does Vita exist"-tråd, og selv om den er laget humoristisk, så sier det en god del om ihvertfall mine tanker om den plattformen. Assassins Creed så awesome ut, og Call of Duty blir sikkert greit nok (men det kommer jo til alle plattformer) - men utenom det var det omtrent ingenting, dessverre. Ellers så er jeg selvsagt skuffet over hvor skamløs den Smash Bros-ripofen er, men det viste vi jo tross alt fra før. At jeg personlig ikke er superhypet over det som objektivt er flotte spill som God of War og Last of Us hjelper selvsagt heller ikke med at min subjektive følelse ikke var så god etter dette. Dog gleder jeg meg stort til å se mer av den Wonder Book (boy?)-saken - gøy å se noe kreativt for en gangs skyld! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Digger til nå at Last Of Us har minimalt med ammo til tider, som gjør det hele mer dramatisk. Pluss Vita får Battle Royale og Sly Thieves In time og neste uke Gravity Rush. Høsten min er ihvertfall fullbooket til Vita gaming samt PS3/PC! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Digger til nå at Last Of Us har minimalt med ammo til tider, som gjør det hele mer dramatisk. Og ikke minst en helsebar! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 At jeg personlig ikke er superhypet over det som objektivt er flotte spill som God of War og Last of Us hjelper selvsagt heller ikke med at min subjektive følelse ikke var så god etter dette. Oi, ting er selvfølgelig subjektivt, men jeg kan ikke skjønne hvordan noen kan ha sett videoen fra Last of Us og ikke blitt helt himmelfallen. Jeg hadde kjøpt 50 konsoller for det spillet. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Digger til nå at Last Of Us har minimalt med ammo til tider, som gjør det hele mer dramatisk. Og ikke minst en helsebar! Ja er totalt enig i deg her også. Samt likte det du laget Molotiv cocktail. Kommer sikkert flere ting du kan eksperimentere med Endret 5. juni 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg elsket Heavy Rain, og for å svare Sekai-Ichi, jeg syntes det var Game of The Year. I suppose om man skal velge et game of the year er det gjerne typen man gir det til, fremfor et generisk actionspill. Vet det er mange som liker dem, og det respekterer jeg, men jeg lurer litt på hvilket aspekt det er. Jeg vet jo hva som fikk meg interessert - som var at man kunne interacte med mye rart og at det vist nok skulle føles ekte. Men den delen var jo ikke gjennomført så godt. Det som fikk meg til å droppe ut var at det var dårlig skrevet. For meg virker disse to tingene som hovedfokuset, og jeg syntes den ene var litt meh og den andre dårlig. Er du uenig, eller ser du kritikken, men føler spillet lyktes på et annet nivå? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg ble ikke så wowet over Last of us som det virker alle andre her ble. Altså, det virket jo bra -- skullet gjerne sett mer av det. Men av å ha spilt Uncharted så kan jeg vel gjette meg til at selve gameplayet blir ganske ok, og dermed ikke har stort i form av replay verdi. Så ut som en god "opplevelse" fremfor et bra spill. Og veldig mye polish hadde det og. God of War bare liker jeg ikke. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Oi, ting er selvfølgelig subjektivt, men jeg kan ikke skjønne hvordan noen kan ha sett videoen fra Last of Us og ikke blitt helt himmelfallen. Jeg hadde kjøpt 50 konsoller for det spillet. Vel, jeg er først og fremst nintendo-fan som du vet. Det er det mange grunner til, men en av de er at jeg ikke er noe fan av den retningen spillindustrien i stadig sterkere grad har tatt de siste femten årene med stadig mer cinamatiske spill og et gameplay som lener seg stadig kraftigere på å skyte ting. Det betyr selvsagt ikke at jeg ikke også kan nyte cinematiske spill som Uncharted eller skytespill som Deus Ex - for det kan jeg selvsagt - men jeg merker at jeg har stadig vanskeligere for å mobilisere entusiasme for spill som enda en gang like gjerne kunne vært en film eller som enda en gang dreier seg om å skyte noe. Dette gjelder uavhengig av plattform (og også det Zombie-spillet som Ubisoft viste), og jeg kommer til å bli sprø hvis også Nintendo har et show dominert av slike spill i morgen. Av Sony så jeg frem til The Last Guardian først og fremst, og det var skuffende at dette ikke kom. Det er et spill som i mine øyne skiller seg veldig ut - slik som Journey og andre PS3-eksklusiver har gjort tidligere. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det som likevel skuffet meg enormt var hvor lite Vita-greier det var her. Seriøst, når Sony ikke tar situasjonen til den plattformen mer seriøst, så kommer heller ikke andre utviklere til å gjøre det. Ja, må si jeg er rimelig sjokkert. Ikke ett eneste nytt eksklusivt spill eller en dollar i priskutt. At det skulle komme Assassins Creed og Call of Duty har man visst lenge før konsollen ble lansert. Begge vil uansett bli overskygget av AC3 og Black Ops 2 som kommer samtidig. Sly Cooper og PlayStation All-Stars kommer også til PS3. Ser man på GAF spøkefullt lurer på om Vita vil være på E3 i det hele tatt neste år og man kan jo begynne å lure... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ok, kan jo si hva jeg likte med The Last of Us da. Det visuelle - fantastisk! Ikke sett bedre i et spill hittil. Stemning og atmosfære - så absolutt! Kun fra den lille snutten fikk jeg følelsen av å være i en post-apokalyptisk verden der du lever kun av ting du finner rundt omkring. Gameplay - Virker veldig bra. Videreførelse fra stemingen. Det er veldig minemalistisk, du har få ting for hånden så du må være lur. AI virker også veldig god, som at de hørte at pistolen var tom for skudd og kom nærmere. Følelse og historie - Så ikke så mye fra dette, men måten jenta oppførte seg og måten de to snakket sammen fikk meg til å føle med dem. Alt i alt så jeg ingenting negativt i videosnutten. Og at den gjør "sjangeren" på en ny og god måte, en måte jeg har savnet veldig, er absolutt en stor fordel. Er du uenig, eller ser du kritikken, men føler spillet lyktes på et annet nivå? Jeg ser kritikken på at samspillet mellom spiller og spilverden var dårlig gjennomført, det er jeg helt enig i, så tanken på at samhandlingen skulle være "realistisk" la jeg fra meg tidlig. Det håper jeg de har fikset i Beyond, og det så slik ut. At det var dårlig skrevet er jeg derimot ikke enig i, jeg hadde ingen problemer med å følge historien, og den ga meg en emosjonell heisatur helt til slutten som jeg også følte for på en måte ingen andre spill har fått meg til å føle. I tillegg var det veldig nytt og spennende, og det hadde en stil jeg likte, alt i alt syntes jeg den traff der det var viktig å treffe, til tross for enkelte småfeil. Derfor ser jeg også veldig frem til Beyond som virker å bli enda bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå