GnilreG Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ingen HnS som har bedre gameplay enn GoW da Men liker du ikke HnS så er det jo ikke noe for deg Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Kan man sprinte i dette spillet? Evig og når som helst? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 The Last of Us minner meg litt om I Am Alive, bare med langt bedre grafikk. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg elsker HnS, vil bare ha mer skillbasert gameplay. Høyere vanskelighetsgrad og mulighet til å faktisk influence hva som skjer. Ninja Gaiden, Bayonetta, Livmeter. Det liker jeg. Dette spillet ser faktisk ganske lovende ut. Forventet jo noe bra, men jeg er ikke skuffet iallefall. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Fy faen! Hva skulle Sony gjort uten Naughty Dog? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Uncharted kombinert med I am Legend må jo bare bli bra. Gud så bra The Last of Us så ut! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det ser helt vanvittig ut, for en interaksjon og grafikk! Fy! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Ingenting om The Last Guardian Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Last of Us blir Game of the Year når det kommer ut, såg intenst ut det altså Flott med jubel i salen også Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 The best is yet to come <3 Den sangen er kjempefin. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 The best is yet to come <3 Den sangen er kjempefin. Jeg tenkte kanskje det sku komme noe ekstra jeg da, men neida Og låta er helt utrolig bra. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Små skuffa uansett, visste om både Last of Us og God of War fra før, eneste overraskelsen var David Cage med Beyond, som virka kult. Vil ha et nytt Metal Gear solid og info om the last guardian. Jaja bedre enn Microsoft sin, men alle spiller på de trygge kortene sine. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Jeg er glad de ikke viste Last Guardian. Vil gå inn i det uten å vite noe om det. Så langt har jeg blitt spoilet at det er en stor fugleting, og det er alt mer enn jeg ville vite. Endret 5. juni 2012 av Sekai-ichi Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Meh. Standard affære denne konferansen. Det var mye bra som ble vist, men det manglet overraskelser. Kjedelig å ikke se The Last Guardian eller Agent, nok en gang. Hadde håpet på inFamous 3 også. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 10,5 timer med E3....nå tar jeg kvelden...eller morgen....Zzzz Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Klart bedre enn MS sin. Sony har et fantastisk trekløver i Last of Us, Beyond og God of War 3. Et par interessante Vita-nyheter (cross play og ps1-spill), men hadde forventet mye mer til en konsoll som har solgt såpass dårlig. Både Assassins Creed og Battlefield visste vi jo om fra før. 7/10 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Liten wrap-up etter konferansen: Generelt sett svært skuffet over Sony, svært lite for Vita, ingen priskutt. Men hvem bryr seg når man får se noe fantastisk som The Last of Us? Det minner om et generisk skytespill, men dette spillet har sjel! Forklar det den som kan, men jeg fikk både klumper i halsen og frysninger nedover ryggen over det vesle gameplayet vi fikk se! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Nå handler i grunn ikke E3 om å slippe mest mulig hemmeligheter (det er bare en bonus), men å vise hva som kommer og hva som er i utvikling og kommer. Det gjorde Sony bra, og det lille jeg var skeptisk på Last of Us tok de vekk med å vise gameplay. Helt klart 8/10 her i gården. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 13 og en halv time til Nintendo!? Jeg trodde det var om 2... Guess jeg legger meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå