Filmvenn Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Far Cry 3 co-op`en var ikke imponerende. Det var virkelig ikke dette heller. EDIT: Hey look at my shaft, it can make a Z! Simply Amazing! Endret 5. juni 2012 av Maury Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hva er det som er flaut med at de lager et spill rettet mot den mindre garde? Ser da mye bedre ut en de spillene jeg spillte når jeg var 7. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 En ting for barn burde kanskje ikke vises på en så stor messe men hvem vet. ! det starta så bra, nå må det plukke opp igjen. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 I hvilken alder er målgruppen til dette spillet? Jeg kan ikke se at noen eldre enn 5 vil synes dette er noe stas. Og 5 åringer har vel ikke lest Harry Potter? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Sikkert utrolig interessant for barn, spesielt pga JK Rowling, men for meg var det faen meg dritkjedelig. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg liker ikke når de lyver sånn. Får det til å virke som de ikke hører etter når folk klager på ting. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) PS Suite på min HTC One X = Win! EDIT: PS Mobile Endret 5. juni 2012 av Mala Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ja Sony mann, jeg gleder meg til Nintendo sin konferanse også! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Der ja. Nå snakker vi. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Skal de vise cyclops tortur igjen? D= Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Farger og Kratos er mindre stygg en vanlig. Det er da ikke så ille. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvor lenge skal denne demoen holde på? Grafikken synes jeg er bedre enn før, men gameplayet virker like kjedelig som det alltid har vært. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Så fantastisk! Gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå