kilik Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det er et eller annet sjarmløst med det her sammenlignet med SSB. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Var noe kjent med den introen ja! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hah! Sony gjør også det der ja Journey er indie? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Godt at Sony fortsetter å satse på nedlastbare titler. Ikke tvil om at det er mange som foretrekker å laste ned titler fremfor å kjøpe fysisk kopi. Såfremt de kommer ut samtidig Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Så langt har Sony vært mye bedre enn MS og EA i det minste. Seamless online connectivity ja? Over 3G altså? =P Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Med et nytt Call of Duty og Assassins Creed vil iallefall PS Vita selge som varmt hvetebrød i tiden fremover. Bare Sony får ut et nytt Monster Hunter spill er salgstallene på god vei opp Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Vurderer å kjøpe denne om prisen går ned. Jeg har lyst på en hvit Vita, og kjæresten liker AC. Jeg tror det kan funke bedre som håndholdt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Hadde håpet på et priskutt på Vita, men ser ikke ut som det skjer. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ingenting å vise fra Call of Duty Vita? Spørs om ikke Activision er like trege å få i gang som Vita-salget. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Bra det kommer et eget eksklusivt COD og Assassins Creed til Vita, dette kan "redde" Vitaen faktisk, håper bare at de klarer å markedsføre dette til alle! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Dette spillet ser faktisk litt kult ut. Iallefall om det har en land-del og. Hvor attraktivt Vita er kommer helt ann på om det kommer en Monster Hunter til den eller ikke. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg fikk faktisk ikke med meg det var Asassins Creed Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Dette spillet ser faktisk litt kult ut. Iallefall om det har en land-del og. Hvor attraktivt Vita er kommer helt ann på om det kommer en Monster Hunter til den eller ikke. EDIT: Ser du fikk med deg at det var ACIII i ettertid Endret 5. juni 2012 av Krølle Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvorfor trenger det vær DLC om det er gratis og eksklusivt? Bare ha det som en del av spillet. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Nei, altså, jeg tror det finnes flere spill til Wii enn Move... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Er det en time det varer? Da er det vel ikke tid til både Last of Us, Last Guardian og kanskje GoW. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Mulig Sony for litt mer tid? Men de andre var en time hver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå