kilik Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Mest spent på cloud gaming-ryktene med full PS2-kompatiblitet osv. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ok, Vita, Project Ogre og Last Guardian og jeg vil bli meget glad! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Tipper de starter med Last of Us. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 En 3 timers søvn og klar for Sony`s. Mø bødy is Reggie 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Det er så mange spill jeg gleder meg til å se at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Da sitter jeg benket på jobb, dette blir stas Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg gruer meg litt. Er redd for at de viser Last Guardian. Jeg vil ikke ha spoilere! =( Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Kunne ikke passet bedre med streik enn i disse dager. Perfekt med fri fra skolen i morgen, ellers hadde jeg nok måttet se denne konferansen i reprise. Forventer å se en del nye titler, og flere titler enn nye softwareløsninger. Regner med det blir en gjennomgang av tall og statistikker, men forhåpentligvis kan de fokusere på produkter denne gangen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Det ene glimtet kunne nesten se ut som et nytt Bully. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg ser Sony er flinke med å promotere platformen som en helhet, ved å vise masse forskjellige, og eldre spill blant annet. Bra for å få opp hype. De andre bør gjøre dette og Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 God innledning! Ikke tvil om at vi har mye å snacks i vente Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Haha fy så douchebag Må jeg installere PS Home nå? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Tja, Jack er iallefall ikke like anspent som de foregående årene Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Kaz satt sammen med audiencet? Ikke dårlig-- han gjør det enda! =O Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Ååå, dette gleder jeg meg til. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvem ga Heavy Rain game of the year!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå