Crazy Joe Davola Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Har aldri likt å spille som kvinnelig protagonist, men er spent på historien i spillet, så har jeg en Vita blir det vel sikkert kjøpt. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Flott at Vita får seg et eget Assassins Creed-spill! Får håpe det er bedre enn de som kom til PSP og DS. For Sony så er det viktigste at de gjør noe med Vita-situasjonen. Hverken priskutt eller mange nye spill er nok, det må til begge deler for at den skal ha noen sjanse til å generere optimisme og utviklerstøtte også i fremtiden. Videre så håper jeg selvsagt på The Last Guardian, og at Quantic Dream denne gangen gir oss et skikkelig adventurespill og ikke bare en qte-fest. Anyways, hvor kan vi se denne konferansen? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Sendes på GameTrailers. Det er der ting foregår i dag. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Anyways, hvor kan vi se denne konferansen? Her er ihvertfall en link til Gamer.no's forside hvor en kan se konferansen http://www.gamer.no/artikler/112545/se-sonys-e3-avsloringer-her/ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Heavy Rain dev's next game is called Beyond - report Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 According to a tweet from the magazine’s editor: “I saw Beyond back in February. It looks incredible. A massive step up from Heavy Rain. Two HUGE A-listers in the lead roles. Will steal E3.”Insight Factors claims to have a the first image of the game here, which contains the subtitle Two Souls. The image also states the female lead will be played by Ellen Page. There are also supposed screenshots through the link there as well. http://www.vg247.com/2012/06/04/opm-outs-quantic-dreams-beyond-set-for-e3-reveal/ Lurer på hvem i helvete i Last of Us. Virker ikke som det er denne Troy Baker-fyren. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Min kropp er klar som alltid. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Har så lyst på en sånn big oh wtf moment på e3 i år, litt sånn som den første killzone traileren på e3, med "real gameplay" Og så hadde det vært litt gøy da, at de sa noe om next gen, men det gjør det ikke. Still. Sony viser at de er fokusert på spill, og det elsker jeg framfor MS. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Kojima Spotted at Sony’s E3 Press Conference http://playstationlifestyle.net/2012/06/04/hideo-kojima-spotted-at-sonys-e3-press-conference/ Spenningen stiger! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Endelig! Får vi vite mer om Project Ogre? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Omg, lurer på han skal vise Lenke til kommentar
xip Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 fin ventemusikk på http://us.playstation.com/e3-2012/ Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Endelig! Får vi vite mer om Project Ogre? Jepp, og det er egentlig Metal Gear 3 eller Metal Gear Solid 5 eksklusivt til Vita Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Blir spennende å se om Sony har råd til det, men ville vært veeeeldig bra for Vita ihvertfall. Håper uansett de viser oss uten noe tvil at Vita er en plattform verdt å satse på i tiden fremover, vi trenger to plattformer også på håndholdt markedet. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ja, de må tørre å satse nå. Ellers er jeg redd den kan avgå med en tidlig død. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Jeg bare sitter her og venter på folk skal gjørs på å skrive stygt om Sony selvom de gjør alt rett, nemlig vise oss eksklusiver lang vei . Frem med popkornet og nyt showet dem skal gi! Sly Thieves In Time, The Last Of Us, noe fra Davig Cage er nok for min del at Sony har en god kveld Endret 5. juni 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå