AnonymDiskusjon Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hei... Er det noen som har tips til hvor jeg kan kjøpt kondomer i større størrelser? Dama er av p-pillene av visse grunner og kondomer må derfor benyttes for øyeblikket. Vi er i grunnen begge helt uerfarne når det kommer til kondomer. Jeg har prøvd rfsu profil (panikk kjøp i butikk) som overhodet ikke passet, deretter rfsu Naken (58mm) fra kondomeriet som jeg heller ikke klarte å tre over penis-hodet (kostet i tillegg 250,- kr for 10 stk). Det begynner å bli pinlig å stadig gå inn på den ene sex-butikken i området for å prate om størrelser... Norske nettbutikker har jeg skummet, men finner ikke noe med en diameter over 58mm.... Jeg tipper (uten å ha målebånd tilgjengelig) at diameter ligger på ca 65-70mm. Tips mottas med takknemlighet. Anonym poster: 21b9cb3453c699c8b83c409b85fa5b62 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Har du vært på kondomeriet? Hva med å ellers lage din egen kondom? Alt du trenger er litt grisetarm 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 Har vært på kondomeriet ja og fikk rfsu Naken som tidligere nevnt. Jeg har derimot ikke spurt om noe større enn det, men søkt litt på nett i forhold til hva de har i sortimentet. Grisetarmen kan du beholde selv. Anonym poster: 21b9cb3453c699c8b83c409b85fa5b62 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Syns du burde ta en prat med dem. Hvis de ikke har det så kan de kanskje spesialbestille eller fortelle deg hvor du får tak i det. De som står bak kassa der pleier å ha god peiling på jobben de driver med. Jeg trenger ikke kondomer overhode, går på p-ringen jeg Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 Ja jeg bør vel kanskje gå inn igjen og spør. Det begynner bare å bli litt pinlig å gå inn samme sted å diskutere størrelser igjen. Takk for hjelpen. Anonym poster: 21b9cb3453c699c8b83c409b85fa5b62 Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hei! Jeg har hatt det samme problemet som deg, og har kommet frem til at Profil Grande fungerer ypperlig. Den fåes kjøpt hos apotek og hos enkelte butikker. Passer ikke den, da er du enten hest, afrikaner eller proppa steroider direkte inn i penis. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Har du prøvd et annet merke? Å ta på en rfsu-kondom er direkte ubehaglig. Jo hardere jeg er jo vondere er det.. Durex funker mye bedre for meg, helt problemfritt å ta på og den er mer behaglig under bruk. Eneste er at durex er litt vanskeligere å finne i butikken så jeg endte opp med å handle på nett. Aner ikke hva som gjør forskjellen, i følge pakka er durex bare en mm videre, kanskje det er passform eller gummikvalitet eller no? Jeg bruker forresten standardstørrelse men jeg tror durex også har en XL-variant. Anonym poster: d3854c04e739f0a5281ae8f0022d8a12 Anonym poster: d3854c04e739f0a5281ae8f0022d8a12 Lenke til kommentar
adinax Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Kondomeriet selger vel helst RFSU... der er Grande den største erotikknett har et litt større utvalg av kondomer og har foruten Grande endel andre store kondomer, skins extra large, king size xxl og safex extra large... mulig de har flere også. Det fantes vel en butikk som solgte bare kondomer før også, husker ikke hva den heter i farten, vet ikke om den finnes lenger? Det lages jo vanvittig mange forskjellige kondomer i alle mulige størrelser, farger, smaker og Gud vet hva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg