Gå til innhold

Kan LG E900 Optimus 7 kjøre WP7.5?

Gjest Slettet-fsaSP0zV

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-fsaSP0zV

Vurderer en LG E900 Optimus 7, men finner ikke entydig informasjon om den kan oppgraderes til Mango (ev. kommer med Mango nå). Noen som har telefonen og kan bekrefte, ev. avkrefte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Telefonen er en gammel modell, men har en god pris. For å få en annen WP-telefon med 16 GB må man opp til det doble.

Selve oppgraderingsprosessen er grei, jeg har gjort tilsvarende på HTC Trophy som heller egentlig ikke kunne oppgraderes til 7.5 Norsk.

Kan noen si om 7.5 (eller 7.0 for den del) på denne telefonen har tethering? Det tok laaaang tid før jeg fikk det på Trophy'en.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Synes 8 GB, som mange har, som Omnia W og Lumia 710, er for lite. ZTE Tania med 4 GB har ikke mye ledig etter at OSet har fått sitt.

Lenke til kommentar

Det er rart Microsoft ikke har inkludert mer lagringskapasitetet i minstekravet som allerede ekisterer. 16GB burde jo vært minimum. Jeg vet at de har senket på disse kravene nå i våres for å kunne lansere rimeligere mobiler (256MB RAM bl.a., kodenavn Tango). Dette for å komme inn i budsjettmarkedet.

ZTE Tania er jo en vits! Håper virkelig Windows Phone 8 får samme støtte for minnekort som Android har i dag, evt. et høyere minstekrav.

Lenke til kommentar

Samboeren min har denne telefonen, og jeg har selv oppgradert den til 7.5, og noen updates fra LG som har dukket opp i ny og ne.

Telefonen er fin, har god byggekvalitet. ENORMT bra respons på touchpanel, bedre enn min galaxy nexus synes jeg tilogmed.

fin-fin telefon som er undervurdert og kan anskaffes til en slikk og ingenting. Kamera får også pluss i boka fra meg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Jeg har en ganske ny LG Optimus 7 og den kom med WP7.5 fra butikken, og det funker uten problemer. Du finner den på Finn.no (1000 kr) hvis du er ute etter en sånn. Jeg skal nemlig kjøpe meg ny telefon.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Det var en kombinasjon av at han trengte telefon idag og ikke om en uke. Og han hadde ikke fast adresse, så det å bestille fra en nettbutikk ble uaktuelt. Pluss at vi møttes for en personlig handel, så han slapp også portoutgifter. Begge er fornøyd!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Etter litt frem og tilbake ble det ikke Optimus, men Omnia W. Bare 8 GB minne, men Super-Amoled skjerm og 1.4 Ghz CPU.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...