DiscoStick Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Hei. Lurer på en ting. Tenger en pris for denne sykkelen. Jeg kommer opp med rundt 2000 ,- Den er mindre enn et år gammel og kostet 2500 ,- når den var kjøpt Dette er noe av det den har: Dempere foran Skivebremser foran og bak 3 x 8 gir Kjøpt skjerm for foran og bakhjulet Komfortabel sete Her er det noen bilder http://imgur.com/a/tuTaw#0 Endret 31. mai 2012 av DiscoStick Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hva kostet den ny, og hvor gammel er den? Lenke til kommentar
DiscoStick Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 2500,- Mindre enn et år gammel. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg ville ikke gitt 2 000 kr for den, men jeg ser ikke noe galt i å prøve å legge den ut på finn for den prisen. Lenke til kommentar
DiscoStick Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 Hmm... Kan sikkert prøve det. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
DiscoStick Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Hallo? Trenger litt mer forslag Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det er vel bare til å legge den ut for en pris. Dersom du ikke får noe respons så justerer du bare ned prisen. Jeg tviler på at du får mer enn 1500 kr da de fleste ting taper seg en hel del i verdi så snart du tar det med hjem fra butikken. Man må jo spare noe sammenlignet med å kjøpe en sykkel i butikken hvis det skal være interssant å kjøpe brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå