dimiles Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hei. Siden min er nå ute... Jeg vil gjerne ha respons på alle måter... Hadde vært fint om noen også kunne fortelle hvordan jeg kunne fått en enkel besøks-teller inn... Har lyst på noe rødt inn her også, men vet ikke hvor. Uansett, kritikk tas gjerne. Ros tas også gjerne :wink: her finner du siden:) Håper på forslag og kritikk. Mvh Jens Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Det er ikke noe innhold på siden, men siden du nettopp har begynt på den er dette tilgitt. Frames er en grusom ting. Ikke bruk det. Tabeller er mye enklere og gir som oftest et mye bedre resultat. Utseendet er greit, men det er litt tomt på sidene. Kanskje en meny? PT Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Hakke planer om større innhold enn meg, skateboarding og musikk.. syns at linkene over står bra der jeg... sett på feil side? :-? Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Nå ser jeg den. Den er greit plassert der. Det var bare det at jeg trodde det var en hva-siden-handler-om-ting. Kanskje en annen farge på linkene? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 iframe'n din synes ikke i mozilla Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Grei side, men lag deg en logo, og bytt ut font og font størrelse (i innholdet, str. er grei i menyen) www.w3schools.com <= lær deg litt CSS også, og mekk onmouseover til linkene Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 siden var veldig tom...er liksom bare en scroller og et felt til "menyen". Prøv å lag deg en "interface". Hadde også blitt bedre hvis du markerte menyen litt bedre. På forsiden har du mye mindre skrift enn det du har andre steder, skriften bør være like stor overalt. Du bør heller ikke ha to scrollere, det har jeg fått høre endel ganger på siden min På hovedsida må man scrolle til siden, dette bør du unngå. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Okei. Skal fikse det med scrolling og font-størrelse... Noen som vet ang. besøks-teller? Mouseover opplegg virker avansert.. orker ikke:p Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Mouseover er ikke så avansert, men jeg husker ikke hvordan man gjør det akkurat nå. Når du skal få deg en teller, bør du sørge for at det er en teller som bare du kan se, for det er nesten ingen andre enn du som egentlig har noen interresse av å vite hvor mange som har vært på siden din. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Synes menyen var litt usynlig. la ikke merke til den engang da jeg så på siden før noen la inn kommentarer. Hvis menyen skal være på et sted man vanligvis ikke forbinder med meny, så bør den gjøre litt mer ut av seg Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Mouseover er ikke vanskelig, fikser du i CSS. A:hover { background-color: #******; font-family: ********; font-size: ***pt; color: #********; font-weight: bold; } Nå har du laget "litt" mouseover, (hehe, kan det ikke mer avansert) Bare til å lete litt på nettet. Men dette gjør teksten bold, og en eller annen farge når du holder musen over linker Trenger du mer hjelp til dette så er det bare å spørre:=) DanielP Lenke til kommentar
magikern Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 mouseover med css2: a:link { background: transparent; color: black; text-decoration: none; } a:visited { background: transparent; color: black; text-decoration: none; } a:active { background: #eeeeee; color: black; text-decoration: none; } a:hover { background: #eeeeee; color: black; text-decoration: none; } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå