Gå til innhold

Siden min er nå ute.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe innhold på siden, men siden du nettopp har begynt på den er dette tilgitt. Frames er en grusom ting. Ikke bruk det. Tabeller er mye enklere og gir som oftest et mye bedre resultat. Utseendet er greit, men det er litt tomt på sidene. Kanskje en meny?

PT

Lenke til kommentar

siden var veldig tom...er liksom bare en scroller og et felt til "menyen". Prøv å lag deg en "interface". Hadde også blitt bedre hvis du markerte menyen litt bedre.

På forsiden har du mye mindre skrift enn det du har andre steder, skriften bør være like stor overalt.

Du bør heller ikke ha to scrollere, det har jeg fått høre endel ganger på siden min :)

På hovedsida må man scrolle til siden, dette bør du unngå.

Lenke til kommentar

Mouseover er ikke så avansert, men jeg husker ikke hvordan man gjør det akkurat nå. Når du skal få deg en teller, bør du sørge for at det er en teller som bare du kan se, for det er nesten ingen andre enn du som egentlig har noen interresse av å vite hvor mange som har vært på siden din.

Lenke til kommentar

Mouseover er ikke vanskelig, fikser du i CSS.

A:hover

{

background-color: #******;

font-family: ********;

font-size: ***pt;

color: #********;

font-weight: bold;

}

Nå har du laget "litt" mouseover, (hehe, kan det ikke mer avansert) Bare til å lete litt på nettet. Men dette gjør teksten bold, og en eller annen farge når du holder musen over linker ;) Trenger du mer hjelp til dette så er det bare å spørre:=)

DanielP

Lenke til kommentar

mouseover med css2:

a:link {

background: transparent;

color: black;

text-decoration: none;

}

a:visited {

background: transparent;

}

a:active {

background: #eeeeee;

}

a:hover {

background: #eeeeee;

}

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...