alaruz Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Ny maskin for en måned siden ,... Satt sammen av billigere deler, - egnet for litt surfing osv,... HK : AbitKT7A CPU: AMD Duron 900 mhz RAM: 256 mb pc-133 sdram Jeg starter opp maskinen,.. ingenting på skjerm,.. men maskinen ruller og går,.... (samt. cpu vifte,... men ingen pip fra speaker,... Problemet startet ved bytting av en ny cpu vifte til maskinen,... som jeg har gjort mange ganger før også,.. fatter ikke hva som kan ha skjedd denne gangen,... Er hovedkortet fucka ? Eller er det CPU som er GONE... ? Har ikke testa CPU i min maskin enda,.. men ville trodd BIOSEN skal gi lyd fra seg uansett !! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Jeg tror du skal være forsiktig med å si hvilke datakomponenter som er ødelagt. Det kan være alt fra HDD, RAM, Skjemkort, noe som jeg nettopp svidde :- Ta å skjekk de andre hoved-komponentete før du kaster HK ut av vinduet. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 10. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2002 RAM er testet i en annen maskin,... Grafikkortet (Kyro II) er i bruk for tiden i en eldre 350 mhz, Harddisken funker også fint,... da står det jo mellom HK og CPU ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå