nagina Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 D:\Spill\Diablo3en\Diablo III\Data_D3\PC\MPQs Har du en mappe hvor det står "enGB" så er det nok EU versjon, men står det "enUS" så er det nok US. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Fy søken, står faktisk masse enUS-filer... Jeg er da bombesikker på at jeg lasta ned EU forrige gang. Jeg hadde nemlig akkurat samme problem da forrige patch kom, og endte med å måtte reinnstallere spillet pga det, og da funka det etter en stund. Men hvorfor skjer det nå? Driiiiiit. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 ta en spansk en og rename de til "enGB" så se om det fungerer. er jo strengt tatt samme spill, bare at patcheren sjekker opp mot forskjellige servere Lenke til kommentar
Instict Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Grunnen kan være at du spiller på amerikanske servere? Du kan jo sjekke det når du logger inn. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Nå får faktisk jeg og det der.. har gått greit med tidligere patcher. Har selvsagt enUS-mapper. Jeg kjøpte spillet digitalt fra eu.battle.net med en konto som aldri har hatt noe med US battlenet å gjøre. Lastet da ned den klienten som det linkes til. Den er altså satt til enUS som default, og man må selv endre til enEU. Unødvendig :| Må jeg da reinstallere hele spillet? Endret 6. juni 2012 av fredes Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 ... Håper bare demon hunteren min er i live ennå. Lvl 12 på hardcore når jeg datt ut midt i en fight med en champion pack Gøy å spille når du hver eneste time har en % sjanse for å dø? "Ooooh! Jeg disconnected ikke! Håper jeg ikke disconnecter neste time heller! Wow dette er gøy ass!!" =p Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Må jeg da reinstallere hele spillet? Vel, det funket i hvert fall for meg denne gangen. Forrige gang jeg hadde dette problemet gikk det ikke. Men prøv! Jeg begynte å spille etter ca 40% ut i innstalleringen og det gikk faktisk fint! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Gøy å spille når du hver eneste time har en % sjanse for å dø?"Ooooh! Jeg disconnected ikke! Håper jeg ikke disconnecter neste time heller! Wow dette er gøy ass!!" =p Jeg døde ikke, og har heller ikke opplevd problemer med serverne siden jeg skrev den posten for nesten en uke siden Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Har begge jeg, EU og US clients. Lenke til kommentar
Dext Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Skal strengt tatt ikke ha noe som helst å si da alle har "global edition" og kan spille på både europeiske og amerikanske servere uansett, men kan være en eller annen "ini" fil hvor du kan endre til å primert bruke europeiske patch server hvis det er problemet. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Gøy å spille når du hver eneste time har en % sjanse for å dø?"Ooooh! Jeg disconnected ikke! Håper jeg ikke disconnecter neste time heller! Wow dette er gøy ass!!" =p Jeg døde ikke, og har heller ikke opplevd problemer med serverne siden jeg skrev den posten for nesten en uke siden Dess bedre du er dess større er sjansen for at det blir en disconnect som tar knekken på deg.. Er sikkert spennende å spille på den måten Lenke til kommentar
Instict Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg er vertfall ikke laget for å spille HC. Det hadde nok blitt dyrt i lengden Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Og da virka det som serveren gikk til helvete. GG Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Hvorfor står det 0 fps hele tiden? Har ikke lagg, men står jeg har 0 fps xD Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 faen som skjer nå da? Spiller 2 minutter helt fint, så får jeg network disconected... aldri skjedd før! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 En ting som er satans DRIIIT er at når du skal spille mot BELIAL og han begynner med AOE miner, så beggyner det å lagge. Det er så pultost altså! JEg kommer med stor sikkerhet ALDRI til å spille hardcore så lenge slike ting skjer jevnlig (og det gjør det) Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 HC er fullstendig uaktuelt. Det er for mange ting som kan ta livet av karakteren utenfor spillet. Lagg er bare en, i tillegg til strømstans, ustabilt nett hvor som helst mellom pc og battle.net, søle øl i laptopen, kona og barn osv. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Har hatt samme lagspike problemer i D3 som i D2 så hardcore har jeg ikke vurdert overhodet, selv om jeg har lyst. Selv om de fleste deaths hittil er selvforskyldt i SC har jeg ofte dødd av freezes og andre hickups. Den værste jeg har vært borti varte i nesten 20 sec i et MP game. Da spillet bestemte seg for å fortsette var jeg dau som ei sild. Normalt varer de i mellom 1-3 sec, noen ganger også med intens rubberbanding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå