Gå til innhold

BK: Et lite stykke Norge :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes dette var sjarmerende og meget severdig..versjon 1 er etter mitt syn det beste .Har fulgt litt med deg og synes du utvikler deg som fotograf :-)

TUSEN TAKK TERJE :)

det var da veldig hyggelig høre, prøver lære meg mere hver dag..så er det jo så gøy at jeg klarer jo ikke en dag uten..men bare en hobby,fin hobby,ser ting jeg aldri tenkte over før...

som se igjennom barneøyne..

en helt ny verden,

smil :)

ønsker deg en god aften

Lenke til kommentar

Du har prøvd å fange litt for mykje på ein gang-men det vart eit bra oversikt bilde

he he,,takk for kommentar,ja nå skal jeanette prøve seg på sånne hel naturtro bilder m masse detaljer...vel prøver skjønne no av dette camera lukkertid blender osv,gleder meg til kurs..nybegynner kurs i alt det der,men like gøy og like iverig,og utrolig hva man får sett dag og natt... veldig mye detaljer...ikke akkurat noe jeg hadde hatt på veggen ,men ville dele det m dere da jeg synes stedet er fantastisk idyllisk og mengder av fine fotogene gammle bygninger..i sørkedalen v bogstadvannet...ha en fin natt

smil

Lenke til kommentar

For meg, et drømme seg bort bilde. :)V3 ble for mørk på min skjerm. V! og v2 helt nydelig! :)

tusen takk for hyggelig tilbakemelding på bildet mitt,jeg er nå ikke hjemme og får låne en annen maskin,ser da at de er så utrolig blasse,på min mac var de så fulle av farger at jeg måtte dempe de litt..lurer litt på om de er blasse for alle utenom meg..og min mac må gjøres no med,,,hmmm

ønsker deg en god natt

smil

Lenke til kommentar

Syntes dette ble litt rotete, ville gått noe til venstre for få bjerka mer i ytterkant. Men det var kanske skigarden som var motivet. Uansett et flott motiv men der er ikke alt man nbør ta med.

hei Jarle,tusen takk for fin tilbakemelding, ser det du sier her og tar det med til neste gang jeg prøver dette.. ønsker deg en riktig fin mandag, :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...