Majjan Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 id Software avslører de kreative tankeprosessene bak skytespillet. Les hele saken Lenke til kommentar
uzen Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Rage er tidenes mest ubrukelige spill. Tok et halvt år før jeg fikk spillt det også da jeg endelig fikk spillt var det ikke så bra heller. Også får man ikke spillt sideoppdragene etter at man har fullført single-player. Wtf. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Rage var følelsen min da jeg hadde fullført spillet og funnet en alt for brå slutt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Synd de ikke brukte noe av kreativiteten sin i selve spillet. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 RAGE har potensial til å bli noe, spent på å se om de våger seg på en evt oppfølger. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg likte Rage jeg! Var utrolig gøyalt Litt linjert, men fantastisk å se på, styringen og våpenfølelsen og alt var dritgod. Jeg likte også storyen, men slutten var altfor kjapp. Hvor ble det av bossfighten? Eller badguyen som det skjedde noe med? Nei, spillet var dritbra, med en utrolig dårlig og skuffende slutt Håper på noe likt! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Haha, "kreative tankeprosesser". Rage er ein standard id-korridorskyter (ikkje at det er eit problem for meg), kor dei har gått gjennom ein sjekkliste av ting som "må vere med" i eit moderne FPS: Postapolyptisk setting, sjangerblandingsgimmick, inventory, voice-acting, illusjonen av ei open verd. Ikkje særleg kreativt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå