medlem-208700 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Er det noen måte jeg kan "trene" dette på? Har alltid hatt en drøm om en karriere i forsvaret, er 16 år nå. http://quiz.start.no/79334 Ser mange forskjellige farger men ikke sammenhengen.... Sykt kjipt vist drømmen skal være ødelagt for noe jeg ikke kan gjøre noe med. Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Min far er fargeblind, han havnet i sambandsbataljonen i sin tid..! Vet ikke hvordan det er idag, men noen tjenester burde vel gå an. Lenke til kommentar
medlem-208700 Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 Drømmen og det jeg har trent til lenge var Marinejeger Kommandoen og der er det strenge krav til syn. Men er det mulig å trene eller operere? Drømmen og det jeg har trent lenge til er marinejegerkommandoen og der vet jeg det stilles strenge krav til syn. Er det ingen måte å trene fargesyn på? Eller operere? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Du kan ikke operere for å få bedre fargesyn dessverre. Eneste du kan gjøre er vel å pugge flest mulig av de testene som ligger ute på nettet. Og satse på at du får noen av de. Eneste du kan trene er hukommelsen din, du kan dessverre ikke trene øynene (så vidt jeg vet) Lenke til kommentar
aomt Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Eg vil ikkje anbefale deg å "pugge" noe som helst. Det er ein grunn til kvifor dei har disse krav. Det er ikkje for å vere vanskelig. Det er der både for din og andre sin sikkerheit. Lenke til kommentar
MaG9z Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hm.. Pussig hvordan alle 16 år gamle gutter nå for tiden absolutt skal bli marinejeger, fallskjermjeger, spesialjeger. Tror det har blitt litt for mye COD og BF for småunga.. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Syntes da alle tråder om marinejeger og fallskjermjeger blekner iforhold til denne tråden som er episk: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1280974 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå