Gå til innhold

Samletest: Her er de ti råeste smartmobilene

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

I det store hele blir testen missvisende fordi alle har forskjellige behov. Å si at den ene er bedre enn den andre når marginene på det tekniske er så små blir tull.

Jeg har selv en Titan, en Note 2 (Kjøpt for to dager siden) og en Iphone 4s.

Note 2 er ypperlig til kreativt arbeid. Titan er overlegen når det gjelder å holde oversikt, samt at den er (føles) like raskt som Note2. Iphone er fruas kjeledegge, men skjermen blir alt for liten for en gammal kæll som meg over 50.

Ser også at noen mener Htc har dårlig byggekvalitet. Vel jeg har vel hatt 4-5 Htc mobiler og jeg har aldri opplevd dette. Min Htc HD 2 havnet på havets bunn og lå på 2 meters dyp i en halvtime. La den i ei bøtte ferskvann og tørket den i varmekanalene på båte. Etter 2 timer starta den opp igjen som ingen ting. (Den døde en måned senere da den nektet å ta lading)

Summen av innlegget er vel at man må finne den telefonen som appellerer til deg. Hva trives du med for specs er ikke alt. Jeg ville aldri anbefalt min Note 2 til noen om de ikke selv falt for den. Samme med Titan. Alle disse telefonen er så råe teknisk. Spesielt for meg som er voks opp med atari, spektrum, 286 maskiner og hvor min første mobil i 1987 veide 4 kilo og kostet nesten 20.000,-

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...