Exeter Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 TVN har CSI, det er jommen fett Lenke til kommentar
simenn Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 tv norge avbryter filmene til fordel for nyheter og været, og sender alt for mange serier som aldri skulle vært laget... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 ikke glem reprisene av serier som er ca 10 år gammle. Tenkte på TVN og "under samme tak". Ja de har noe bra men TVN er stort sett dritt. Lenke til kommentar
Sprezzatura Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 (endret) --------------------------------------------------- Endret 3. desember 2010 av Sprezzatura Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 En rask rekke med ting som ikke burde være oppfunnet: IBM harddisker microsoft mus sånn e det bare Må bare si at jeg har SCSI disker fra IBM, er kjempefornøyd med de! Bråker litt , men det er bare gøy. Microsoft sine trådløse mus har dobbelt så høy oppdateringsfrekvens som Logitec sine, så der skal jeg ikke klage. Helt gull! Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Tingen som ikke skulle vært oppfunnet? Må vel være værmeldinga på NRK 8) Er ikke akkuratt en ting da men... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Tvnorge= 90% dritt og 10% kule serier Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Hadde visst en ting til ja... Jenter!!! (nei jeg er ikke homo.. bare evi lei av dem..) Lenke til kommentar
Term Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 En rask rekke med ting som ikke burde være oppfunnet: IBM harddisker Lærere Skole sånn e det bare 1. Aldri hatt problemer med min HD fra IBM 2 og 3. Tror du at du ville kunne skrive dette om man ikke hadde hatt de. En ting er at det er kjipt, men når man blir såpass gammel begynner man å sette pris på ting. Ikke bare flame alt å alle bare for at man ikke er enig. Nei jeg er ikke idiot, men det skader aldri at noen ser nytten i det man gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå