Totenkopf Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Atom bomber Elkjøp Det er da vel ingenting galt med atom-bomber? o_O Lenke til kommentar
jokki Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Og legger til (etter en fæl opplevelse idag):Popups som dekker hele vinduet og umulig å komme ut av! "Alt+F4" :wink: du kommer ut av det meste slik. hvis ikke kan du ta frem "oppgavebehandleren" Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Og legger til (etter en fæl opplevelse idag):Popups som dekker hele vinduet og umulig å komme ut av! "Alt+F4" :wink: du kommer ut av det meste slik. hvis ikke kan du ta frem "oppgavebehandleren" Takk for tipset! Men alt er prøvd! I den ruten jeg hadde oppe: ALT + F4 = Ingenting skjer. Windows-kanppen + høyeklikk for å finne "Lukk" = Vinduet går tilbake over hele skjermen med engang jeg høyreklikker. CTRL + ALT + DEL = Alle IE vinduer stenges! Hva jeg gjorde: Windows-knappen for å få frem startmenyen, maksimerte de andre IE vinduene og stengte de, så ALT + F4 for å stenge dette irriterende "to tha bone"-greia. Død over popups! Lenke til kommentar
Term Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 fjortiss-fyll!!er drittlei fjortissjenter som roter med alt som kan gå på to bein (anna enn meg!!) *du rykker stadig bakover i køen* så hvis du hadde fått deg noe "rot" (eller hva man kaller såntno), hadde det da vært helt ok med fjortis-fyll? Hehe den var ganske bra da. Ser bare for meg stakkaren sitter alene i sofaen mens alle fjortis bærtene "leker" med de andre Vel jeg har nevnt smerte før...så nå er det vel mest regninger som irriterer meg mest. Kunne heller brukt pengene på fyll i stedet for å betale strømregninga Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Bort med relegionene så er plutselig flere problemer ordnet Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Bort med relegionene så er plutselig flere problemer ordnet begynt på pilsen alt`? God helg Lenke til kommentar
onkel Punjab Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hva med å finne et annet stoff enn pensillin til å kvele hals-infexjonsbakteriene mine, så jeg kan DRIKKE disse to siste kjære dagene før fuckings fædrelandet kaller... Følte d ble litt feil å bare si at pensillin ikke skulle vært oppfunnet, blir litt naivt og trangsynt akkurat det... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hva med å finne et annet stoff enn pensillin til å kvele hals-infexjonsbakteriene mine, så jeg kan DRIKKE disse to siste kjære dagene før fuckings fædrelandet kaller... Så du skal i mitlizan? Om du passer veldig på kan du jo ta et par pils. Ting som ikke burde være oppfunnet: Diskret matematikk.. :-? Lenke til kommentar
onkel Punjab Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 funker d greit med pils & pansillin? Trodde d va NO NO...? Vært borti d selv? Gidder ikke fucke up pensillinen heller, for en uke er mer enn nok for meg. Hvis d fører til at jeg kanskje må ta d ei uke til så er jeg skeptisk... PS: Klart jeg ska i militæret! Alle ekte menn kjemper for fædrelandet Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 funker d greit med pils & pansillin? Trodde d va NO NO...?Vært borti d selv? Gidder ikke fucke up pensillinen heller, for en uke er mer enn nok for meg. Hvis d fører til at jeg kanskje må ta d ei uke til så er jeg skeptisk... Drukket en gang før på en sånn kur og ble heftig fort full. Men ringte madammen og hun sa no sånt som: det heter seg at hvis du drikker alkohol kan du like gjerne slutte på pencilin.. Lenke til kommentar
onkel Punjab Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 nettopp der har du problemstillingen min! Men er glad jeg ikke gikk på pensillin i forex russetiden, d hadde vært vanskelig!! Mange som gjorde d husker jeg, de gikk på pensillin lenge for d fikk aldri gå en hel uke Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 pensillin er for pingler. Selv holder eg ut smerter og sykdom til det går vekk av seg selv. Sikker derfor eg aldri/sjelden blir syk. Btw har ikke tatt pensillin eller noe annet enn hodepine tabletter siden eg var liten. Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 diverse våpen, slik som atomvåpen, biologiske våpen osv Enig her du.... Og lekser skulle aldrig vært oppfunne Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Fri vilje skylden i alt faenskap.... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Fri vilje skylden i alt faenskap.... *kremt*... noen som skulle holdt seg vekk fra pipa idag ?? :-S Fri vilje er gull Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 dildoer hundehatere folk som driver med hundekamper triks med priser som f.eks 99kr istedenfor 100kr moral seksuel undertrykkelse av kvinner likestilling som ikke er 100% likestilling kommer ikke på flere ting. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 *kremt*... noen som skulle holdt seg vekk fra pipa idag ?? :-SFri vilje er gull Mine sure sokker vasker jeg, nei jeg behøver ikke tjalle for å bli dyp. Heller tvert imot, men that's an other story... Noe annet som ikke skulle ha eksistert er språk, og medfølgende dressur... Lenke til kommentar
simenn Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 tvnorge! verre drittkanal finnes ikke.. (på min tv) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 tvnorge! verre drittkanal finnes ikke.. (på min tv) Hva mener du?? Etter kl 18.00 har de en del bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå