AssKicR Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Nå får jeg vel hele forumet etter meg, men...: PC skulle aldri vært oppfunnet! /me venter spent til en sier datamaskin... Brenn Caddy TING SOM IKKE BURDE FINNES DETTE Telefonsvarere Piggfrie vinterdekk Yoghurt med müsli OPPI Bananlikør Gymtimer Regnvær Forbud mot kinaputter PIN-koder Kunststoffklær Pannekakemiks Postordrekataloger Nordnorge Vaniljecola Grillkrydder Teflonpanner Officehjelperen Skrikerunger Fylkeskomuner Slips med strikk Jordbærsnus Flytende margarin Åslaug Haga Forretningsjuss Hvalfangstmotstandere Rema 1000 TV Norge Buksevann Nynorsk Drosjekøer Vann med kofein Tannpirker med smak Kaptein Sabeltann Tyrkisk pepper-is Furumøbler Diferensialligninger Fingermaling Frosk Møbelkjeder Tarmslyng Microbølgepoppkorn Porøs melkesjokolade Lakrislisser Gummistøvler Vegetarmat +DETTE Telenor toll stress denne smilien: mordi Terrorister (bush,sammad,laden o.s.v.) løgn KRF Religion Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 CAPS LOCK BURDE ALDRI VÆRT OPPFUNNET Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Likestilling NEXTGENTEL KUNDESERVICE Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Norsklærere som ikke kan norsk...... Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 jepps! vil du at en gjeng fundamentalistiske gærning-kristne skal styre landet vårt? Vil du at kirken skal spille en rolle i norsk politikk og omvendt? Hvis ja: Da er KrF noe for deg! Ach, prøv å begrense deg litt. Dette blir bare for dumt. Selv er jeg absolutt ikke glad i KrF, men å kalle dem "fundamentalistiske gærning-kristne" blir bare barnslig. Jeg tror du sikter til Kristlig Samlingsparti, ikke KrF. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Ach, prøv å begrense deg litt. Dette blir bare for dumt. Selv er jeg absolutt ikke glad i KrF, men å kalle dem "fundamentalistiske gærning-kristne" blir bare barnslig. Jeg tror du sikter til Kristlig Samlingsparti, ikke KrF. er da lov å ta litt hardt i for å markere poenget sitt Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 ekestremister (de finnes i alle relegioner men har en tendens til og vere islamister) Tendens var pent sagt... Lenke til kommentar
onkel Punjab Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 hva med dildoer?? Hadde vært enda litt flere superkåte damer der ute... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 hva med dildoer?? Hadde vært enda litt flere superkåte damer der ute... Den er jeg ikke helt enig i. Ta for eksempel deg selv.. Desto mer du onanerer, jo mer sexlyst vil du få. NEXTGENTEL KUNDESERVICE Enig der og når man er inne på temaet: KLASSISK MUSIKK Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Enig der og når man er inne på temaet: KLASSISK MUSIKK nja, vel.. klassisk musikk er jo grei nok.. men når de finner frem pan-fløytene og spiller "my heart will go on", da blir jeg litt gretten. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 fjortiss-fyll!! er drittlei fjortissjenter som roter med alt som kan gå på to bein (anna enn meg!!) *du rykker stadig bakover i køen* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 fjortiss-fyll!!er drittlei fjortissjenter som roter med alt som kan gå på to bein (anna enn meg!!) *du rykker stadig bakover i køen* så hvis du hadde fått deg noe "rot" (eller hva man kaller såntno), hadde det da vært helt ok med fjortis-fyll? Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 tru igrunn ikkje det da men.. skal ikkje sei nokke for sikkert.. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 klassisk musikk er jo grei nok.. men når de finner frem pan-fløytene og spiller "my heart will go on", da blir jeg litt gretten. Oooh.. jeg sliter virkelig med å holde meg når folk kjøper slik musikk hos meg. Det, i tillegg til gregoriansk musikk. Jeg kjenner at jeg er på kanten til å selvantenne når noen prater positivt om denne muzaken. Eller vent, heismusikk er nok et for positivt ladet ord i forhold til slikt. Kan ikke forholde meg til slikt altså. Det går bare ikke. så hvis du hadde fått deg noe "rot" (eller hva man kaller såntno) (...) Det kalles ikke "rot" vettu. Nå om dagen skriver jo ungene koz og sånt. Koz, klemz og knullz. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Fotobokser Spice Girls Atom bomber Fele Trekkspill Elkjøp TV-shop Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Vegeteranere røykeforbud aldersgrenser på alkohol fartsgrenser Lamme Politifolk narkomaner kleptomaner dårlig lønn inkasso Packet loss Asynkrone linjer Terrorister Krf likestilling ja... und so weiter Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Folk som syter over det faktum at verden er dualistisk Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Folk som ikke liker Nord-Norge. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Og legger til (etter en fæl opplevelse idag): Popups som dekker hele vinduet og umulig å komme ut av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå