Arve Systad Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 siste plass Genialt! Våte og kalde klær For varm kakao eller anna drikke n00bs At det er mulig å papercute seg :au: Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Pepsi Blomkål Og mye annet stuff som er sagt. Men hva er galt med micropop? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 skole. Helt klart. jeg lurer på hvilken idiot som fant opp at alle må stå opp klokka 8 om morgenen for å gå å lære masse tull ja, whine, whine! gud forby at man faktisk skal ende opp som en oppegående 18-åring når man er ferdig. Ja så absolutt. Det er ikke noe galt med skole, men hvorfor kan den ikke starte kl. 10.30 eller noe? Du kan legge deg tiligere!? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Kristelig Folke Parti KLOKE ORD! Siste partiet i verden jeg ville stemt på.. word.. ja KrF suger, men det siste partiet i verden jeg ville stemt på er Rød Valgallianse men tilbake til topic; hadde det vert opp til meg ville tv-chat aldri sett dagens lys død over den som fant opp det Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 ja KrF suger, men det siste partiet i verden jeg ville stemt på er Rød Valgallianse Grunn? Jeg vurderer å stemme RV. STEM RØDT! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Rødt...høres ut som no kummonustiske greier :-? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Dere er vel høyre alle? Eller KrF? :-? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Var nylig på en valgdebatt i nærområdet, og representanten fra RV, selv om han var mye yngre enn de fleste; knuste de fullstendig diskusjonsmessig og fikk stående applaus av samtlige i salen. Hvis jeg skulle ha stemt akkurat nå, ville jeg stemt rv. Forresten; under denne debatten, kom det en dust opp og stilte det fantastiske spørsmålet under diskusjonene om pengebidrag og standard på skolene: "Hvorfor kan dere ikkje berre ta nokre milliardar fra u-hjelpa, og bruke dei på oss?" Samtlige der oppe(de fleste partiene var representert) untatt krf og frp begynte å le ukontrollert Spørsmålsstilleren ble buet ned av publikum. Representantene fra sv og rv satt ved siden av hverandre, og snakket stille sammen veldig ofte, når f.eks høyre eller frp kom med argumentene sine, som bare høstet positive frukter hos noen få skole elever bakerst i salen. Like etterpå ville en av de, eller begge opplyse publikum hvorfor de mente noe annet, og de fikk alltid stort bifall. Disse to partiene står begge for det samme som jeg står for, og en samstyrt regjering mellom de to, ville virkelig gjort seg! Stem riktig, stem rødt, stem RV! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Forresten; under denne debatten, kom det en dust opp og stilte det fantastiske spørsmålet under diskusjonene om pengebidrag og standard på skolene: "Hvorfor kan dere ikkje berre ta nokre milliardar fra u-hjelpa, og bruke dei på oss?" Samtlige der oppe(de fleste partiene var representert) untatt krf og frp begynte å le ukontrollert Spørsmålsstilleren ble buet ned av publikum. hvorfor var det så ufattelig dumt, da? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Fordi han la det fram som om han mente at vi trengte det mye mer enn de gjorde. Vil påstå at det er så feil som det kan få blitt. Har selv sterk sympati for mennesker med mange ganger lavere levestandard enn oss; og den sympatien deler veldig mange andre også. Gjør du? Men som så mye annet, så er det ikke lett å gjenfortelle. Du burdte egentlig ha vært der Forresten; jeg skrev over at samtlige partier var representert untatt krf og frp(ihvertfall i quoten din..). Det jeg mente var at de var de eneste partiene som ikke lo. De var selvfølgelig representert på debatten. Lenke til kommentar
EC Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hold dere til topic - vi har en egen kategori for politikk. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Religion. Og spesielt ISLAM hvorfor spesielt islam? islam er ikke nor bedre/værre enn noen av de andre.. vare se på israel .. et jødisk land .. som driver med menneskeutryddelse .. er de noe bedre enn muslimer? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 er enig, å så enig med K-DoG ... men jeg personlig syntes kristne er verst Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 ekstremister er værst, de finst i de fleste relegioner men har en tendens til og vere fra islam... Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Dere er vel høyre alle? Ja. Utrolig nok ønsker jeg å bestemme SELV hva jeg vil bruke pengene mine på - jeg har ingen ønsker om at venstresida skal fordele skattepengene mine på tilbud jeg ikke benytter meg av, som trikken. Ting som aldri burde vært oppfunnet: Sesam Stasjon Queens "We Will Rock You" Manchester United Ekstremister/konservative religiøse personer Slagordet "Bestemor på anbud" (kun et emosjonelt argument, usaklig så det holder) Totalitære ideologier Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 En ting som aldri burde vært oppfunnet: Dobbelt-lags doruller hvor arkene ligger skeivt i forhold til hverandre!! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Skeive persienner Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 helt klart telenor ja!!! telenor og den jævla nedlastingsgrensa og bindingsføkkingstid og drit og ******!!!!!! fuck telehor!!!!! telenor svindler folk, det mener jeg helt seriøst, de er liksom norges største og beste tele-leverandør men de har ****** meg dårligst abonnement og høyest pris! DRA TIL HELVETE TELEHOR Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Venstrepolitikk. Dop. Grandiosa. Intel. MS. Betal-programvare. Kapitalisme. Vond kebab (Kjøp hos Khalid Wabby!.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå