jokki Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Ideen til denne posten komm nå nylig etter å ha gjort lekser i 5 timer og fremdels har jeg en del igjen. Jeg lurer på hva dere syns aldri skulle vært oppfunnet?? Dere kan jo også gjette hva mitt svar er?? Ja dere gjettet rett. Lekser!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Kristelig Folke Parti Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Kristelig Folke Parti KLOKE ORD! Siste partiet i verden jeg ville stemt på.. word.. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Martin Schanche skulle heller dratt til en eller annen KRF politiker ja!!!! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Martin Schanche skulle heller dratt til en eller annen KRF politiker ja!!!! Dratt til og dratt tl fru blom. Det er bare tv2 som blåser opp saken. Han fika til en. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 diverse våpen, slik som atomvåpen, biologiske våpen osv Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Religion. Og spesielt ISLAM Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Regler om trim av moped. Kapitalisme. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Religion. Og spesielt ISLAM en smule fordommsfulle er vi snøhunden? Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Kristelig Folke Parti Orddeling skulle aldri blitt oppfunnet. : ) Eller sosialisme..? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Eller sosialisme..? Stryk den Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Smerte...vel det er ikke oppfunnet, men fan jeg har vondt i ryggen nå...å det plager vettet av meg. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 skole. Helt klart. jeg lurer på hvilken idiot som fant opp at alle må stå opp klokka 8 om morgenen for å gå å lære masse tull Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Telefonsvarere Piggfrie vinterdekk Bukser til jenter Yoghurt med müsli OPPI Bananlikør Gymtimer Regnvær Forbud mot kinaputter PIN-koder Kunststoffklær Pannekakemiks Postordrekataloger Nordnorge Vaniljecola Grillkrydder Teflonpanner Officehjelperen Skrikerunger Fylkeskomuner Slips med strikk Jordbærsnus Flytende margarin Åslaug Haga Forretningsjuss Hvalfangstmotstandere Pokemon Hagenisser Rema 1000 TV Norge Buksevann Nynorsk Drosjekøer Vann med kofein Tannpirker med smak Kaptein Sabeltann Tyrkisk pepper-is Furumøbler Diferensialligninger USA Fingermaling Frosk Møbelkjeder Tarmslyng Microbølgepoppkorn Porøs melkesjokolade Lakrislisser Gummistøvler Vegetarmat Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Religion. Og spesielt ISLAM Det var ordrett det jeg skulle skrive. Det støttes naturligvis på alle bauger og kanter. Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 MAILER DAEMON autoreply på virusinfiserte mailer. Hva i gokk er det som gjør at noen tenker "Oj, vi får en email med virus. Da må vi sende mailen i retur for at avsenderen skal få vite om det"? Har de ikke fatta tyttebæret ennå? Avsenderadresse er ikke nødvendigvis den adressa viruset kommer fra. Dessuten - dersom SobigF forårsaket, la oss si, 3 milliarder mailer - og 50% av disse mailene ble det så sendt autoreply med "virus detected" eller liknende.... da er det 1,5 milliarder mailer _på_toppen_ av det selve viruset forårsaket. St0000p1d! Da' ska'kje vårrå lett, neh... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 helt klart telenor Dette er mitt levebrød så pass deg. *connection reset by peer* Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Kristelig Folke Parti Heller KrF enn RV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå