mobilen.no Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Vi forteller deg hvilken av dem du bør velge. Samletest: Her er de ti råeste smartmobilene Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hvorfor er ikke Iphone her, og demonstrerer at de IKKE ble topp 10 For Android telefoner er faktisk bedre enn apple-dritet ^^ Lenke til kommentar
Urenluren Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Har sjølv Galaxy S2, men gleder meg til å sjå kva Apple lanserer neste gang. Merka at eg e litt lei android. S3 er sikkert ein bra telefon, men Samsung er fortsatt kongen av plastikk. Kvalitetsfølelsen er ikke akkurat i toppsjiktet... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Dette her må jeg si var en idiotisk artikkel. Xperia S på sisteplass pga dårlig byggekvalitet? Ja, den knuser ihvertfall ikke i millioner av biter når den treffer bakken slik som iPhone 4S gjør! Xperia S har bedre kamera og kamera enn 4S, så Xperia S har fått karakter 4 og ligger på sisteplass pga dårlig byggekvalitet? Dette her var dårlig teknofil. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hvorfor er ikke Iphone her, og demonstrerer at de IKKE ble topp 10 ;)For Android telefoner er faktisk bedre enn apple-dritet ^^ Hva er på 6. Plass? 1 Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hvor er Note? Den har jo best skjerm, høyest oppløsning og størst batteri. Klart råere enn alle på denne listen, selv om S3 slår den på prosessor. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hvor er Note? Den har jo best skjerm, høyest oppløsning og størst batteri. Klart råere enn alle på denne listen, selv om S3 slår den på prosessor. Litt rart. Men kanskje de valgte å droppe den, ettersom den i essensen er en forvokst Galaxy SII på speed, og Galaxy SII er vesentlig billigere i dag. Fantastisk fornøyd med min Note i alle fall. Jeg ville ikke ha byttet den ut med noen telefon enda, uansett hvor mange kjerner de nye har, rett og slett fordi skjermen fortsatt er den beste på markedet. 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 men Samsung er fortsatt kongen av plastikk. Kvalitetsfølelsen er ikke akkurat i toppsjiktet... Plastikken er mer enn solid nok, bare tull å si noe annet. Jeg har S II og er veldig godt fornøyd med "kvalitetsfølelsen". Lenke til kommentar
blured Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 At noe er solid er ikke akkurat ensbetydende med at det gir en følelse av kvalitet. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) At noe er solid er ikke akkurat ensbetydende med at det gir en følelse av kvalitet. Det eneste som spiller noen rolle er hvor solid den faktisk er, ikke hva du innbiller deg at den er eller ikke er. Men jeg skjønner jo at det er mange som ikke bryr seg om reell kvalitet, med tanke på hvor mange som har knust iPhone'en og at folk fortsetter å kjøpe. Og er det verdt å gå med en tung telefon bare fordi kvaliteten virker bedre? Samsungs telefoner er solide og veier ingenting, det er dét som er viktig. Jeg gidder ikke å gå med en murstein i lomma, samme hvilken kvalitetsfølelse den måtte gi. Endret 1. juni 2012 av LHUS Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Der må jeg nok si meg uenig. Det optimale er selvfølgelig at en klarer å kombinere fysisk funksjonalitet (altså at telefonen blant annet er solid), med en følelse av kvalitet. Personlig synes jeg tidvis at både HTC og Nokia (Lumia) bedre har klart å balansere dette enn Samsung (for lite følelse av kvalitet) og Apple (for lite solid). Endret 1. juni 2012 av blured Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hvorfor er ikke Iphone her, og demonstrerer at de IKKE ble topp 10 ;)For Android telefoner er faktisk bedre enn apple-dritet ^^ Hva er på 6. Plass? dæven... må ha blitt blendet av Galaxy S II sin awesomeness Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg