Ktoffer Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 har satt opp 3 stk skjermer 1 stk som kan kjøre 3D og 2 stk som ikke kan ha 3D. problem---> jeg kan kun spille i 3D online når jeg kobler ut de 2 andre skjermene, ellers får jeg bare skurrete bilde. I nvidias testgreie fungerer det fint med de skjermene koblet til, men ikke i spill. er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet? noen som vet hva som er feil jeg spiller jo kun på 1 skjerm selv om de 2 andre er koblet til og har eventuelt TS og lignende programmer oppe. takk takk Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Er de to andre skjermene til andre programmer eller prøver du å utvide bildet til de to andre skjermene mens du spiller? Lenke til kommentar
Ktoffer Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 dem er til andre programmer det skal ikke spilles på dem( kun brukes til snakke programmer ol) Lenke til kommentar
Ktoffer Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 jeg sliter også med software som fungerer sammen med nvidia 3d vision 2 som er til å spille av filmer i mkv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå