Kurt Lekanger Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Denne nyhetsleseren er genial. Flipboard endelig til Android Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Testet det så vidt, men sverger nok fortsatt til noe så enkelt som Google Reader. Det blir rett og slett for fancy og rotete for meg. Lenke til kommentar
chrstein Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Var nødt til å bruke Flipboard på iPad. På Galaxy Tab og Galaxy S2 bruker jeg Greader (tredjeparts google reader klient) for nadroid, som jeg synes er mye mer oversiktlig og enkel. Med Flipboard mistet jeg følelsen av hvor innholdet kom fra, formatet passet liksom ikke like godt for alt innhold.. men flott grafisk og svisj-svusj touchy er det for all del ;0) Lenke til kommentar
muvee69 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Supportere? Virkelig? Supportere, som i tilhengere? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Supportere? Virkelig? Supportere, som i tilhengere? Man skulle kanskje tro det, men her ble det brukt i stedet for «støtte». Krise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg