Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] Får ikke logget av hotmail. Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Har du oppdatert Mac-en din i det siste? Hvilken versjon er det du kjører? Du finner det under Epleikonet øverst også om denne datamaskinen - der står det versjon.

Mac Os X versjon 10.5.8

Jeg oppdaterer hver gang maskinen gir beskjed om det, men husker ikke når jeg gjorde det sist. Jeg satte den i gang med å søke etter ny programvare nå, og den fant ingen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kjører en utdater utgave. Den en siste til Apple er Mac OS X versjon 10.7.4 som er kalt Lion. Du har Leopard som det heter, men du trenger ikke å tenke på det om du ikke ønsker få det siste, tror det koster noen kroner dog på Apple Store.

Siden du har en eldre utgave må du gå hit: Valg -> Sikkerhet -> Vis informasjonskapsler (show cookies) og søk på live.com og fjern det som kommer opp. Dette gjøres i Safari.

Neste gang du skal logge inn på hotmail.com ikke huk av for "husk meg" eller "remember me".

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Prøv CCleaner - brukt det i mange år og gjør en fin jobb! MERK: det fjerner alle informasjonskapsler (cookies) og da er du garantert utlogget.

Det står at CCleaner krever Mac OS x 10.6.6 eller senere, og jeg har 10.5.8, så da kan jeg antakelig ikke bruke det.

Lenke til kommentar

Du kjører en utdater utgave. Den en siste til Apple er Mac OS X versjon 10.7.4 som er kalt Lion. Du har Leopard som det heter, men du trenger ikke å tenke på det om du ikke ønsker få det siste, tror det koster noen kroner dog på Apple Store.

Siden du har en eldre utgave må du gå hit: Valg -> Sikkerhet -> Vis informasjonskapsler (show cookies) og søk på live.com og fjern det som kommer opp. Dette gjøres i Safari.

Neste gang du skal logge inn på hotmail.com ikke huk av for "husk meg" eller "remember me".

OK, nå har jeg prøvd det, håper det viser seg å hjelpe. Foreløpig er jeg i hvert fall utlogget. :)

Jeg har forresten alltid passet på at "husk meg" ikke er krysset av.

Tusen takk for masse hjelp! :)

Lenke til kommentar

Du får prøve å logge inn og trykke på logg ut knappen. Du kan prøve å gå på msn.com og trykke "logg ut" øverst i høyre hjørne eller: hotmail.com / live.com.

Så får du rapportere tilbake hvordan det gikk nå.

Lenke til kommentar

Så får du rapportere tilbake hvordan det gikk nå.

Nå ser det ut til at jeg får logget meg ut på ordentlig, så da satser jeg på at jeg er utlogget - i hvert fall inntil jeg plutselig er innlogget igjen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...