asle12 Skrevet 31. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2012 Når jeg har 3 skjermer på mitt xfx radeon hd 6970 får jeg bluescreen hele tiden. alle skjermene er på dvi bortsett fra at en er på dvi til mini displayport. Hva kan være problemet? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 31. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2012 Får du bluescreen når du starter opp, eller er det bare "ofte i windows" forekommer? Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2012 Får du bluescreen når du starter opp, eller er det bare "ofte i windows" forekommer? Når jeg setter pcen i sleep, og når jeg går fra pcen og lar den stå. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 31. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2012 Får du bluescreen når du starter opp, eller er det bare "ofte i windows" forekommer? Når jeg setter pcen i sleep, og når jeg går fra pcen og lar den stå. Sleep og stasjonære datamaskiner fungerer svært dårlig. Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Får du bluescreen når du starter opp, eller er det bare "ofte i windows" forekommer? Når jeg setter pcen i sleep, og når jeg går fra pcen og lar den stå. Sleep og stasjonære datamaskiner fungerer svært dårlig. Ok, men det er ikke bare når jeg skrur den i sleep det er når jeg lar den stå også. Endret 31. mai 2012 av asle12 Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Jeg får bluescreen når monitorene skrur seg av, og det er også derfor jeg får bluescreen når jeg skrur den i sleep fordi monitorene skrur seg av. Endret 8. juni 2012 av asle12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå