Mr. Pants Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) This time we're saving the full unveiling of the game's title until Monday during Microsoft's E3 press conference, but we can confirm that our next cover is the new installment in the Gears of War series and is coming to Xbox 360 https://www.gameinfo...ars-of-war.aspx Wait what? Hvem står bak det nye spillet? Kommer det i 2013? Hva betyr dette for Xbox 720. Shit just got real. Endret 31. mai 2012 av Leflus Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Haha, at folk ikke blir lei denne serien. Overhypet til de grader. Om det blir i samme stil som den originale Gears of War trilogien så finnes jeg ikke innteresert. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Gleder meg som en unge til Mandag! Vil vite mer Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg la ut de "oppdaterte" bildene i Gears-tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1316835&view=findpost&p=19334129 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Haha, at folk ikke blir lei denne serien. Overhypet til de grader. Om det blir i samme stil som den originale Gears of War trilogien så finnes jeg ikke innteresert. Nei Gears Of War 1 er ikke overhypet, resten av de har skuffet meg Viss jeg skulle spilt X360 nå med noe online hadde jeg hoppet på gears of war 1! Endret 2. juni 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Ja er vel bare å få skaffet seg GeOW3 da snart... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Eg har endå trearen på mi "To do list", men seier ikkje nei takk til meir Gears. Spent på kva tvist historia får. Haha, at folk ikke blir lei denne serien. Overhypet til de grader. Om det blir i samme stil som den originale Gears of War trilogien så finnes jeg ikke innteresert. Kva i alle dagar har du då å gjere i denne tråden? Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Eg har endå trearen på mi "To do list", men seier ikkje nei takk til meir Gears. Spent på kva tvist historia får. Haha, at folk ikke blir lei denne serien. Overhypet til de grader. Om det blir i samme stil som den originale Gears of War trilogien så finnes jeg ikke innteresert. Kva i alle dagar har du då å gjere i denne tråden? Har jeg ikke lov å si min mening om en ny utgivelse av en spillserie jeg mener er overhypet? Jeg ser ikke poenget i ett nytt Gears of War og skulle gjerne sett de brukt ressurserer på noe nytt og ser heller ikke hva problemet er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå