jonashaarr Skrevet 31. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg bestilte fullt av deler til min nye pc. Men når jeg skal skru på pcn så får jeg ikke bilde med min 680, så kobler jeg kobler jeg tilbake min hd 6950. Da får jeg bilde. Er det noe feil med min 680, og isåfal hva kan jeg gjøre for å fikse det??? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 31. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2012 Du får sjekke troubleshootinga i manualen og evt sende tilbake og få nytt. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2012 Dobbeltsjekk tilkoblinger! Får du fortsatt ikke noe signal så test kortet i en annen pc , skjer det samme der er det garantert DOA (dead on arrival). Uansett så tipper jeg personlig at kortet er dødt. Lenke til kommentar
jonashaarr Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2012 Improvisering ere tingen! Jeg fiksa det med å formatere den på nytt med ett annet skjermkort, så derretter koble til 680en Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2012 Tviler faktisk på at formatering var løsningen om du ikke hadde noe bildet i det hele tatt ved oppstart, sannsynligvis så har du ikke fått det ordentlig på plass i pci-e sporet. Får man opp boot (dvs bios etc) og ikke kommer til Windows så er det mulig å boote ved å bruke F8 ved oppstart og safe modus , deretter fjerner man driveren fra det forrige kortet og oppdaterer med ny driver til det kortet man nå bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå