Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internettet fungerer fint til alt utenom gaming.


Anbefalte innlegg

HEI!

 

Jeg sliter. Maks. Jeg blir gal.

 

Jeg har just flyttet inn på hybel sammen med 12 andre. Tro det eller ei. Internettet her har plaget meg nå i 14 dager pga at det er mycket usabilt. Nå har jeg kjøpt meg en ny STIKKE (USB-nettverkskort) med navn Belkin Play N750.

 

Nå fungerer alt fint, utenom det jeg nesten bryr meg mest om - gamingen. Jeg kan surfe i lang tid, laste ned fra uTorrent, se på youtube alt mulig, men med EN gang jeg åpner ett spill, krasjer nettet. Og det er på alle spillene jeg har prøvd - Diablo III, BF3, HoN, og WoW. Testet alle, og det er samme med alle. Total crash, og 10K+ i ping/latency.

 

Why, whyyy Mr.Anderson?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høy latency. Kan ikke vite hva som skaper det uten å være der, men det er antagelig bare sånn det blir med nett der du bor. Du får ikke fikset det. Men det er jo mulig du bare gjør noe utrolig dumt et eller annet sted. 5 trådløse switcher eller noe. Kan du forklare mer om hvordan du kobler deg på nett?

Lenke til kommentar

Nei altså, jeg bare bor her, jeg styrer ingenting.. Tror det er EN router og 2 "sendere", som videresender signaler, for at vi skal få bedre signal. Noe mac-system..

 

Det som er rart er at jeg har spilt før på et annet nettverkskort, men på det var det enten ON/OFF. Enten var jeg på, hvor jeg kunne spille, skype, surfe alt, eller var det av. Dette skjedde ca en gang i timen, og var borte i 10-50min.. Da hadde jeg likefullt nett på min bærbare maskin! Nå har jeg nett hele tiden med den stasjonære, men KAN ikke spille! Jeg skjønner ingenting..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...