Arodem Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Fjorårets storspill får snart sin første tilleggspakke. Se filmen nå Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Ser stilig ut! Fikk med meg i hvert fall noe nytt: Crossbow Mounted Combat Flyvevesen? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Spillsommeren blir like travel som våren var. Aiai. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Gleder meg. Jeg tror jeg utsetter returen til Skyrim til Dawnguard dukker opp på XBL. Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Vampyr/demoner, nytt episk plott, crossbows, ny buetypematerial, mounted combat, nye mounts, og en random sjødrage kanskje? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Woho! Gleder meg! Føler meg enda ikke ferdig med Skyrim, men har tatt en lang pause da alt ble ez-mode med Deadrik armour og weps Endret 31. mai 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Håper ikke expansionsa her blir like lackluster som de var til FO:3 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Lurer på om det er snakk om et helt nytt område, eller om de bare bolter det på det eksisterende kartet. Håper i grunn på det første jeg. Når det er sagt ender jeg nok definitivt opp med å spille som en del av Dawnguard! Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 har hørt rykter på pistoler og gevær og hadde ikkje forventet dette emne Lenke til kommentar
C3ntur0N Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Gleder meg. Jeg tror jeg utsetter returen til Skyrim til Dawnguard dukker opp på XBL. Sjæl har hørt rykter på pistoler og gevær og hadde ikkje forventet dette emne Håper for all del det bare er rykter... 2 Lenke til kommentar
C3ntur0N Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Lurer på om det er snakk om et helt nytt område, eller om de bare bolter det på det eksisterende kartet. Håper i grunn på det første jeg. Når det er sagt ender jeg nok definitivt opp med å spille som en del av Dawnguard! Håper de lager en løsning alla shivering isles eller noe i den duren. Nytt område ville vært det beste Lenke til kommentar
Maotti_ Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Ser ut som den dragen er Odahviing. Kanskje man må ha fullført mainquesten for og starte Dawnguard? Lenke til kommentar
Maotti_ Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 har hørt rykter på pistoler og gevær oghadde ikkje forventet dette emne Uff neia! Det har de Fallout til!! Digger Fallout også, men pistoler og gevær har ingenting i TES og gjøre. Lenke til kommentar
Cendran Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Mounted combat er vel allerede inkludert i den siste patchen (kan laste ned beta på steam). Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 har hørt rykter på pistoler og gevær og Håper for all del det bare er rykter... Ja enig det hadde vært den største nedturen i TES sin historie. Som kommentar til videoen virker det som om de nå igjen lener seg kraftig over til de som vil være badguy. Håper det er et goodguy løp også. Ser ut som den dragen er Odahviing. Kanskje man må ha fullført mainquesten for og starte Dawnguard? Tviler på det siden ingen expansjoner tidligere har krevd at mane r ferdig med MQ. På en annen side var jo ikke akkurat MQ i Skyrim så lang så... Det er en første gang for alt.. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 I slutten sier han at han alle "elder scrolls skal bli hans" og vi leser en scroll, og vi ser en fyr bære på ryggen. Nytt mainquest hvor vi skal beskytte/finne scrollene. Høres bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå