anderswwa Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg er student, og trenger excel og word. Hvordan får jeg dette billigst? Lenke til kommentar
StoltHD Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 spør skolen om de har avtale med Microsoft.... enkelte har dette og du kan få studentlisens for nesten ingenting.... ellers kan du bruker "starter" versjonen som er gratis, men har reklame... det finnes også en "studen/home" versjon av office som er vesentlig billigere enn pro versjonene... 3 alternativ er å bruke koffice (som er rimelig lik office 2003) som er gratis eller en openoffice variant. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Open Office eller et annet gratisalternativ.. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 LibreOffice er et gratisalternativ som er bra. Google Docs har også mange fordeler om du alltid har nett. Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Se ann behovet ditt og gå for libre office om du ikke har store behov. Eller kan du snakke med skole eller foreldre om rabattavtale. Jeg har Office for 140,- igjennom min fars jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå