FrihetensRegn Skrevet 31. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg skal sende en bærbar til reparasjon, og har fått sendelapp. Men hvor kan jeg skaffe meg en kasse/boks som er passende, og hvordan skal jeg pakke den inn på en forsvarlig måte? Jeg har lett og spurt folk om pappkasser men ingen som har eller så er den for liten. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 31. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Postkontorene har ofte såkalte Norgespakker til salgs. Finnes i flere størrelser. Så er det bare å skaffe seg noe bobleplast for å holde laptopen stødig på plass inne i esken. Eller bruk sammenkrøllet avispapir ... improviser! Jeg mener også det er pappesker å få kjøpt hos f.eks. Biltema, Claes Olsson og lignende alt-mulig-butikker. For framtiden; ta vare på originalembalasjen. Endret 31. mai 2012 av thomit Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Var hos posten, men de hadde bare ferdig frakturerte pakker. Skal sjekke butikkene om de har noen esker. Hadde jeg forresten tatt vare på embalasjer så hadde leiligheten vært full av skrot Endret 31. mai 2012 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå