Gjest Slettet+512 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Hei, jeg har hentet ut info fra her: http://gdata.youtube.com/feeds/api/videos/youtube id/comments Men når jeg har echo'et kommentarene blir det slik 'ok' når det skal stå 'oki' og æ,ø,å blir også annerledes enn det skal være. Finnes det en lett måte å "strippe" disse kommentarene eller hente ut fra xml slik det skal være? Det skjer i hver eneste kommentar ikke bare med 'oki' Sorry hvis det var litt vanskelig å forstå. Og en annen ting er om dere vet hvordan jeg kan hente ut flere enn 25kommentarer fra youtube? Takker for svar.... Endret 31. mai 2012 av Slettet+512 Lenke til kommentar
JaneATaber Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hei Jeg har ikke sjekket i detalj og jeg har ikke jobbet med denne tjenesten, men det virker ut til at du har en feil encoding, noe som medfører til at du får de rare tegnene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hei Jeg har ikke sjekket i detalj og jeg har ikke jobbet med denne tjenesten, men det virker ut til at du har en feil encoding, noe som medfører til at du får de rare tegnene Jeg fikk fikset det med: preg_replace Men det jeg trenger mest er hvordan jeg henter ut flere enn 25 kommentarer fra youtube... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Ingen som vet hvordan man henter ut mange kommentarer fra youtube for en video ? Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Har ikke YouTube et eget API som er godt dokumentert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå