Hilde123 Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Hei. Jeg har problemer med en skjerm som hele tiden slår seg av på den ene pc'n. Jeg har byttet skjermen over på en annen pc for å se om det var skjermen det var noe galt med men der virket den fint. Det som skjer er at når jeg slår på pc og skjerm så slår skjermen seg på og er på i ca 2 sec før den slår seg av, har kjøpt nytt skjermkort, trodde det ville hjelpe men det gjorde det altså ikke. Er det noe her som vet hva jeg må gjøre for å så den til å virke skikkelig? Hilde. Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Det _kan_ være at du har en oppløsning som skjerme ikke takler. Sørg for at oppdateringsfrekvens ikke er for stor, og at oppløsningen også matcher. Du kan prøve denne innstillingen for å teste: Oppløsning: 800x600 oppdateringsfrekvens: 60 Hz Så prøver du deg fram. Du kan prøve å starte windows i sikkerhetsmodus (tror det er F8 du holder inne mens maskina starter opp). Får du opp skjermbilde da, er det nok en ganske så sikker indikasjon på at ovennevnte problem er grunnen. Lykke til! Lenke til kommentar
Hilde123 Skrevet 10. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2002 Hei. Nå har jeg prøvd litt frem og tilbake her, men uansett hva jeg gjør så får jeg ikke frem noen bilde, har også prøvd med flere skjermer men samme resultat, skjermene får i av posisjon etter bare ett par sec. Hilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå