Ekko Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hei Til min store fortvilelse har nå mitt favoritt-tacokrydder forsvunnet fra alle butikker i min by. I flere år har det kun vært en kjede som fører det, men nå ser det ut som de og har sluttet. Dette kan høres trivielt ut, men for en som spiser taco i snitt 1x i uken og har gjort det de siste 12 årene er det en drøy omstilling å måtte gi opp favorittkrydderet sitt. Noen som har dette der de bor? Ellers noen som vet hvordan det er å kjøpe slike ting fra utlandet? Posen ser slik ut: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Du kan bestille på nett fra produsentens hjemmeside: http://www.brucefoods.com/mystOre/productcart/pc/viewCategories.asp?idCategory=35 Hvorvidt de sender til Norge vett jeg ikke. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 Har allerede vært inne der og kikket ja og vurdert å sende dem en mail, men håpet var jo at fortsatt var i salg i norge. Leste noe om at santa maria hadde overtatt distribusjonen av casa fiesta i norge, men de er jo en slags konkurrent, så da er det vel gjerne ikke unaturlig om dehar faset dem ut. Har faktisk truffet på andre i disse butikkene som har kommet til butikken kun for å kjøpe krydderet, jeg har pleid å kjøpe 10-15 pakker i slengen, men nå angrer jeg på at jeg ikke bunkret opp mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Leste i en gammel tråd at de solgte på Smart Club, men vist distribusjonen er overtatt av Santa Maria er jeg stygt redd for at det er faset ut. Du kan jo eventuelt sende en e-post til Santa Maria. Jeg er Old El Paso-mann, så sliter med andre tacokrydder selv Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 Fikk akkurat en glimrende nyhet. Konen ringte fra Safaributikken som tidligere så ut som at de hadde sluttet å selge. Der var det kommet inn igjen og de hadde i følge en ansatt ingen planer om å slutte. Så da håper jeg det samme gjelder andre Safaributikker i Bergen, de har vært tomme og uten hylleplass til casa'en i det siste de og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Du får hamstre inn så langt inn i fremtiden så datomerkingen holder :-) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 La i går merke til Casa Fiesta i hyllene på Rimi Hansaparken. Gledelig hvis kvaliteten er den samme gamle. Santa Maria er jalla. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Eneste som går i nøds for min del er Santa Maria sterk, om jeg vil ha litt forandring. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Casa fiesta på Rimi? Det var interessant, har aldri sett den i min lokale rimi, kjedene pleier jo å kjøre samme vareutvalget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå