Akrabra Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Dishonored. Håper jo også på visse annonseringer på E3, som Dragon Age 3 for eksempel, nytt Metal Gear av Hideo hadde jo også vært strålende. Kommer mye ferske nyheter på gametrailers idag eller inatt blir det vel. Følg med der. Også veldig nysgjerrig på det nye Tomb Raider. Ser ut til å bli en kanon messe i år, bra jeg ikke har noen eksamener i den perioden. ! Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Mest interessant er Masters Of The Broken World og Divinity:Original Sin. Borderlands2, Dishonored og XCOM i 'kanskje' kategorien. Har mine tvil til Hitman også selv om DXHR var godsaker. Lenke til kommentar
Indifference Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hva med GTA V? ingenting? Far Cry 3!! Men ja, hvor er GTAV?Rockstar har ikke deltatt på E3 siden 2005. De har blitt nevnt i noen pressekonferanser, men har ikke selv presentert et spill på messen de siste 7 årene. Ok, kjekt å vite! Da er det altså litt mer uforutsigbart når når det blir noe mer nytt angående GTAV Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Gleder meg til lesestoff om TES, blops2, bf3, borderlands 2, dota 2, AC3 og Halo 4. Lista mangler forresten Guardians of middle earth, som jeg håper dere kan se litt på Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hva med GTA V? ingenting? Far Cry 3!! Men ja, hvor er GTAV?Rockstar har ikke deltatt på E3 siden 2005. De har blitt nevnt i noen pressekonferanser, men har ikke selv presentert et spill på messen de siste 7 årene.Ok, kjekt å vite! Da er det altså litt mer uforutsigbart når når det blir noe mer nytt angående GTAV Er vel en bitte liten sjanse at noen der viser neste traileren. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Dere glemte "Valve Half Life 3" jeg har troen! 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 1+ !! Håper de overrasker! Hl2 ble jo annonsert veldig kort tid før de hadde planlagt release. Det var bare litt småpuss igjen før det var ferdig da de annonserte det. Så, den dagen de annonserer Hl3 så er det nok ikke super lang tid til release hvertfall! 1 Lenke til kommentar
IceImp Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg håper på noen fine annonseringer, som Just Cause 3 og noe jeg ikke hadde sett komme. En ny Gears of War skal også vises fram, i følge Gamereactor. Men er for all del fint med mer informasjon om spill som allerede er annonsert. Satser på å finne noen nye titler som er verdt å følge med på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Ahhh, ikke noe mafia 3, blir nok noen år til neste ja Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Blir det noe "Heavy Rain 2"? Quantic Dream skal vise frem noe nytt, men det blir sannsynligvis ikke Heavy Rain 2. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Valve skal endelig vise frem hele to spill på samme messe! Jeg bryr meg ikke om noen av dem! Ironien er til å ta å føle på for en fanboy. Borderlands 2 er derimot noe jeg virkelig ser frem til, det samme med Darksiders 2. Og Metro Last Light selvfølgelig. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Ser at Square bruker mere tid på FF, Dimension og FF Theatrhythm.. Cut the crap Square Enix og kom ut med FF Versus. Activison Blizzard ?? really heter det det nå ? Ingen hat men dette er det dummeste navnet jeg har hørt innen gaming siden Square Enix. Bare møkk som vises. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Activison Blizzard ?? really heter det det nå ? Heh, bare 4 år siden de bytta navn, så skjønner at du ikke har fått det med deg ennå ja Borderlands, Dishonored, Arma III, Sim City, Hitman: Absolution, Far Cry 3, Assassin's Creed 3 og Shootmania Storm er alle spill jeg vil høre mer om. Skremmende at så mange spill jeg er interessert i kommer under banneret til Ubisoft denne gangen... Men, det finnes vel fungerende cracks til de to første spillene slik at jeg kan spille singleplayer rimelig kjapt etter release... Jeg lurer på hvorfor EA ikke har tatt med C&C generals 2... Jeg har virkelig lyst til å høre mer om det spillet, jeg vet det ikke kommer før neste år, men kom an... Endret 1. juni 2012 av PheIix Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Mener at Microsoft helt sikkert skal vise frem Forza Horizon her også. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Gabe Newell har også sagt at de vil annonsere "Something with a 3 in it". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå