Arodem Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Neste uke braker det løs i Los Angeles! Les hele saken Lenke til kommentar
johanf Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Quantum Conundrum. Gleder meg! Lenke til kommentar
Omland07 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Dust 514... Digger konseptet.. gleder meg til det er ferdig og klart det er bare sykt rått med interface mellom EVE online og Dust514.. (data + PS3 = et rått og stoort spill ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hva med GTA V? ingenting? Lenke til kommentar
kimmern92 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Blir utrolig morsomt å dra ned dit Playstationspill gjengen skal også dra ned med hele 4 mann for å dekke messa Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) E3 er like dørgende kjedelig som den har vært de siste årene. Utrolig godt at dette ikke er kremen av spill, for da hadde det sett virkelig mørkt ut. Divinity og The Cave er der da. Det er i alle fall noe. Gamescom er vel den eneste relevante kommersielle spillmessa som er igjen. Edit: Makan, overså Masters of the Broken World, som attpåtil har fått egen webside! http://www.snowbirdgames.com/eador/screenshots/?lang=en Endret 31. mai 2012 av radiohodet 2 Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Gi meg fyldig informasjon om Company Of Heroes 2, og eg vil bli en glad mann. Gjerne et par godbiter fra Assassins Creed 3 og Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Viser Bohemia frem DayZ? Overraskende Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Streiker vekterne bilr vi hjemme hele gjengen. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 Viser Bohemia frem DayZ? Overraskende Det gjør de, og vi sender Marius over for å slå av en prat med fyren bak modifikasjonen, Dean Hall, i løpet av messen. Lenke til kommentar
FidelC Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Definitivt "The Cave". Gleder meg veldig til dette spillet. Ron Gilbert er jo en legende innenfor spillverden. Lenke til kommentar
Indifference Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Far Cry 3!! Men ja, hvor er GTAV? Lenke til kommentar
fytech Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Flate jeg som hadde håpet på at Konami skulle vise frem litt av PES13. Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Square Enix har enormt mye på gang her, men ikke noe nytt om FFX HD. Hadde håpet på en release dato i det minste :/ Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Hva med GTA V? ingenting? Far Cry 3!! Men ja, hvor er GTAV? Rockstar har ikke deltatt på E3 siden 2005. De har blitt nevnt i noen pressekonferanser, men har ikke selv presentert et spill på messen de siste 7 årene. Endret 31. mai 2012 av Arodem Lenke til kommentar
Yerug Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg synes det er sykt spennende å følge med på SimCity Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) DayZ vises offisielt på E3? Hvor har du det i fra? Ser nå at det har blitt besvart, men kan du bekrefte om det er offisielt under BI eller kun for enkelhetens skyld? Det er sant at 'Rocket' jobber i Bohemia Interactive, men DayZ er da ikke offisielt et Bohemia Interactive produkt. Det eneste jeg kan tenke på er at DayZ får delvis offisiell støtte via den neste oppdateringen for ArmA 2. Dvs. ArmA 2 problemer som er relatert til DayZ. Endret 31. mai 2012 av Colossus Lenke til kommentar
Shadowdragoon Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Sjekk nærmere på Persona spillene. (Og spørr om releaseplan for EU/Norge) Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 DayZ vises offisielt på E3? Hvor har du det i fra? Ser nå at det har blitt besvart, men kan du bekrefte om det er offisielt under BI eller kun for enkelhetens skyld?Det er sant at 'Rocket' jobber i Bohemia Interactive, men DayZ er da ikke offisielt et Bohemia Interactive produkt. Det eneste jeg kan tenke på er at DayZ får delvis offisiell støtte via den neste oppdateringen for ArmA 2. Dvs. ArmA 2 problemer som er relatert til DayZ. God presisering. Vi har kun fått avtalt et intervju med Dean Hall, ikke fått bekreftet at modifikasjonen vises under E3. Jeg skal endre listen nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå