Adam Bjerken Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hvilket betyr at du sperret kortet før betalingen ble trukket fra konto, eller? Anonymous poster hash: 76b20...1b9 jeg mente at første betaling " 4 månder sida" ble trukket. men de kunne ikke beslate kredittkortet på andre betaling fordi kortet er sperret, så det sendte til meg denne e-posten. Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 ser på prisene som blir nevnt her at det må være mye billigere å hive seg inn på datingnettside heller.. og der er det mer norske jenter.. skriv på profilen at du søker flørt, og bli enige med jentene per melding hva du søker enten er de med eller ikke... bare skriv pent og voksent så du ikke blir rapportert eller lignende.. men vet om både jenter å gutter som bruker bla. zoosk.com til dette Lenke til kommentar
E gill Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Hvilket betyr at du sperret kortet før betalingen ble trukket fra konto, eller? Anonymous poster hash: 76b20...1b9 jeg mente at første betaling " 4 månder sida" ble trukket. men de kunne ikke beslate kredittkortet på andre betaling fordi kortet er sperret, så det sendte til meg denne e-posten. Hvordan endte dette? Måtte du betale? Har de et legalt krav ? Lenke til kommentar
sangofe Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Vet denne tråden er gammel men... Noen som har noen sider å anbefale for uforpliktende sex per dags dato? Lenke til kommentar
yahoocom Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 er det noen norske sider? Lenke til kommentar
Oldemar Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 (endret) er det noen norske sider? Finnes en del. - Chat.no - FoxAff.com - Match.no - Nakenprat.com - Sukker.no Endret 29. juli 2019 av Oldemar Lenke til kommentar
Evi34 Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Hvilket betyr at du sperret kortet før betalingen ble trukket fra konto, eller? Anonymous poster hash: 76b20...1b9 jeg mente at første betaling " 4 månder sida" ble trukket. men de kunne ikke beslate kredittkortet på andre betaling fordi kortet er sperret, så det sendte til meg denne e-posten.. Hei. Endte det med at du betalte? Lenke til kommentar
-jolly- Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Mange norske sider for uforpliktenede sex og sex treff. Masse med kåte damer. Fant en oversikt over flere sider på google, er jo bare å søke litt. denne fant jeg på 2 sekunder https://bestedateside.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg