Sealine Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hei! Jeg lurte på om det er noen her på forumet som kan hjelpe meg med og finne en driver til min far's DVD spiller? Det er da en spiller med navn Nec DV-5800A. Vi har Windows xp. Vi har lett og lett, men finner ingen ting. Alle svar ville blitt satt stor pris på! Mvh Petter! Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 ingen som kan hjelpe? beklager masingen, men dette haster litt! Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hei.... egentlig trenger du ingen driver, jeg kjøpte en nec5700 her en gang, så kjøpte jeg en nec dvd brenner, også den kom automatisk på.. Biosen fant, xp fant osv... Så sjekk dine kabler og biosen... Ps. også Master/Slave kan være årsaken hvis du ikke kan bruke spilleren Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Hei.... egentlig trenger du ingen driver, jeg kjøpte en nec5700 her en gang, så kjøpte jeg en nec dvd brenner, også den kom automatisk på.. Biosen fant, xp fant osv...Så sjekk dine kabler og biosen... Ps. også Master/Slave kan være årsaken hvis du ikke kan bruke spilleren Master/Slave? det som er greia er at DVD Spilleren er utrooooooolig treg. det reagerer ikke omtrent. driver kunne funka... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå