Stifi Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Hei. Jeg har en Pioneer DEH - 1300MP (http://www.pioneer.e...00MP/index.html) som er programmert til å bare spille av brente cder og MP3/4. Nr lurer jeg på om noen har peiling på hvordan jeg omprogrammerer den, sånn at jeg får inn vanlig radio på spilleren, men samtidig kan bruke vanlige cder. Takker for alle innspill og forslag. Endret 31. mai 2012 av Stifi Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg vet ikke hvor du har det fra at spilleren din er programmert til å bare spille mp3, for det stemmer ikke. Den spiller også vanlige cd`r kjøpt i butikken. Radioen skal også fungere på vanlig måte så sant du har en antenne (og antenneforsterker hvis bilen krever det) Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 Mkay. Jeg får iallefall ikke noe radiokanaler inn. Står bare TX, AX1 w/e og hører bzzzz lyd uansett hvilken kanal jeg setter den på. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Prøv å trykke på knappen BAND/ESC til det står FM i displayet. (ren gjetning) Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 Prøv å trykke på knappen BAND/ESC til det står FM i displayet. (ren gjetning) Kay. Kan jo prøve det. Ty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå