Nesa_til_Nuffene Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hei. Jeg har fått meg ny mobil,en Samsung Galaxy Y GT-S5363 Også lurte jeg på om noen kunne hjelpe meg med åssen jeg får brukt mine egne mp3 sanger å min egen mp3 meldingstone å åssen jeg får byttet dem å få brukt dem for jeg finner ingen slags funksjon eller noe å trykke på som gjør at jeg kan det. Håper noen kan hjelpe meg Mvh Silje. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hei, Nesa Sjekk ut denne guiden. http://iszel.blogspot.com/2011/11/how-to-change-phone-ringtone-in-samsung.html 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 Tusen hjertelig takk for hjelpa Men fant ikke noe for å bytte meldingslyd da Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Søk litt, så tenker jeg du finner det Slik som "Set message tone Galaxy Y" osv. Som alltid - Google er din venn Stilig, alle setningene begynner på S, inkludert denne 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå