Anaio Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Har alltid mottatt sms fra Chess dersom jeg har nærmet meg grensen for mine 500mb datatrafikk. Nå har jeg fått en giro på nesten 2500kr for overskridende MB, og ikke mottatt noen sms heller. Chess sier de har endret sin policy og ikke lenger gir beskjed. Jeg har derimot ikke fått beskjed om denne endringen i mitt abonnement. Is it valid? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg fikk SMS fra Chess senest i går om at jeg hadde gått over grensen på 500 MB. Når ble du fortalt at de hadde sluttet med dette? Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 For sånn ca et kvarter siden! Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Skjønner godt det, for det er kjempedyrt for Chess å sende ut sms. De tjener jo mye bedre på at kundene bruker over kvotene sine. Seriøst: Last ned en app som forhinderer dette. På f.eks android så finnes det: 3G Watchdog. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Dette høres rart ut. Hvilket abonnement har du? Chess har makspris på 20 kroner dagen (50 kroner hvis du har SurfQueen) for datatrafikk i Norge, og 2 500 kroner / 20 kroner dagen gir 125 dager. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 Dette høres rart ut. Hvilket abonnement har du? Chess har makspris på 20 kroner dagen (50 kroner hvis du har SurfQueen) for datatrafikk i Norge, og 2 500 kroner / 20 kroner dagen gir 125 dager. Seriøst? Det der kan muligens være redningen min! Takk! Har sjakkmatt, den vanlige. Da skal jeg ringe tilbake igjen på mandag og spørre hvordan det er mulig at jeg har fått så høyt beløp å betale for datatrafikk når de på nettsiden sin påstår at det er begrenset. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Er du sikker på at du har forstått fakturaen riktig? Har du brukt telefonen din i utlandet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå