StormShadow Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jada, kardinal synd, noob mistake, epic fail... Men jeg har gjort det, og jeg får ikke opp noe på skjermen. Dvs "no input" Her er det jeg har: Cooler Master Elite 310 Sort/Orange Silver Power SP-SS500 500W PSU ASUS M4A88T-M, Socket-AM3 AMD Athlon II X4 640 Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 4GB, CL9 ZOTAC GeForce GTS 450 1GB PhysX CUDA Samt OS disk ( win 7) Maskinen fungerte som normalt, før jeg skrudde av maskinen og satte igang med støvsugeren. Etter at Rengjøringen var gjennomført skrudde jeg på maskinen igjen, uten hell. Har allerede sjekket skjermkortet hos et verksted, og dette var ok. Alle kabler, minnespor, harddisk, strømkabler har ikke blitt rørt. Foruten avmontering/påmontering av skjermkort ifm test. Alle svar, forslag til løsning mottaes med stor takk! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Uhm...og hva lurer du på siden du har konkludert med hva som er feil selv? Lenke til kommentar
StormShadow Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 Er det hovedkortet som har tatt kvelden, selv om det lyser lamper på det? Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Samme skjedde for meg for en måneds tid siden. Da var det hovedkortet som hadde tatt kvelden. I tillegg til å støvsuge vasket jeg også med litt fuktighet på utsiden av kabinettet. Endret 31. mai 2012 av Irrelevant Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Gå over alle kablene. Det kan være at du har kommet borti noen når du støvsugde pcen. Dette har skjedd meg før, kommet så vidt borti, sånt at du ikke ser det. Og pcen startet ikke. eller fikk no input melding. Gikk over alle kablene og da fant jeg ut at det var en som satte littegranne løst, presset denne på plass og pcen startet er du uheldig så kan det være hovedkortet som er gåen :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå