Øystein.F. Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Juni blir ein bra månad på spelfronten. Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Blir ikke noe Krater på meg da, den krever vel DX11. Sukk. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Ikke et ord om Resonance, Dark Eye: Chains of Satinav eller Walking Dead - Episode 2 Snever "spill vi gleder oss til"-artikkel, som vanlig. Endret 31. mai 2012 av radiohodet Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Ikke et ord om Resonance, Dark Eye: Chains of Satinav eller Walking Dead - Episode 2 Snever "spill vi gleder oss til"-artikkel, som vanlig. Det er jo spill DE gleder seg til, ikke spill som kommer ut til sommeren -.- 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Tja, de gav Walking Dead Episode 1 en 9er, så skulle tro noen gledet seg litt. Hvis ingen i redaksjonen gleder seg til kanskje de tre største eventyrspillene som kommer ut i 2012, så virker det litt snodig også. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Hvis demoen er representativ for hvordan kontrollene i fullversjonen av Steel Batallion er så fungerer Kinect støtten helt grusomt dårlig. Endret 31. mai 2012 av Bjoolz Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hvis demoen er representativ for hvordan kontrollene i fullversjonen av Steel Batallion er så fungerer Kinect støtten helt grusomt dårlig. Enig...jeg håpet at dette spillet kom til å vise hva Kinect kan for noe. Men det var jo en gedigen katastrofe av et spill. Kinect teknologien er for dårlig rett og slett. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Gleder meg mest til Heroes of Ruin og Lollipop Chainsaw. Test Drive: Ferrari kan også bli morsomt. Er lenge siden jeg spilte et bra bilspill. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Dere kunne godt ha nevnt Gravity Rush. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Her var det ikke mye å glede seg til, utenom de tre spillene radiohodet nevnte. Muligens Game of Thrones, men må nesten lese anmeldeser og/eller spille demoen. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jaggu bra det ikke kommer ut noe spennende, mer tid på fjellet! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Manglet Gravity Rush eller Ratchet And Clank Collection. Det er vel disse to jeg skal skaffe i juni, resten "host host" Steel Batallion må jeg styre unna fordi demoen var helt tragisk. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Tro hvor mange timer det tar fra release til lollipop chainsaw har en nude patch Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Ikke lenge, tydeligvis. Kanskje ikke 100% nude, men ikke langt unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå