Gå til innhold

Gå fra iPhone4 til Samsung Galaxy S3?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har hatt iphone 4 siden 2010 nå, og synest det er på tide med ny mobil.

Men Apple er seeeent ute og jeg begynner og bli lei av og vente på iphone 5.

Saken er at jeg har mye tilbehør som er tilpasset iphone; 2 dockingstasjoner, tilkoblingen i bilen, apple-tv, macbook pro, ipad...

Er det gode løsninger som gjør at jeg feks får koble til samsung i bilen, og styre musikken fra bilen spiller, slik som jeg nå gjør med iphone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det gode løsninger som gjør at jeg feks får koble til samsung i bilen, og styre musikken fra bilen spiller, slik som jeg nå gjør med iphone?

Vist du har bilstereo med Bluetooth så skal vell det funke. :)

Men det har jeg ikke.. Er original navigasjon i en 2007 Golf, med ipod interface

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Men det har jeg ikke.. Er original navigasjon i en 2007 Golf, med ipod interface

Da ville jeg ventet på iPhone 5. Det vil være bortkastet å betale alt på nytt, dockingstasjoner, bilanlegg og alt. Ang. dockingstasjoner, går det an å kjøpe et mellomlegg mellom AUX- og MiniUSB-utgang.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da ville jeg ventet på iPhone 5. Det vil være bortkastet å betale alt på nytt, dockingstasjoner, bilanlegg og alt. Ang. dockingstasjoner, går det an å kjøpe et mellomlegg mellom AUX- og MiniUSB-utgang.

dårlig plan siden docken skal byttes ut: http://techcrunch.com/2012/06/20/confirmed-the-new-iphone-will-have-a-19-pin-mini-connector/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...