mobilen.no Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Inkluderer fullversjon av musikktjenesten i flere fastprisabonnement. NetCom med Spotify-avtale Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Det er jo en fin ekstra grunn til å velge Chess, eller eventuelt Netcom. Her i huset har vi et stk abonnement med Sjakkmatt FriSurf og et abonnement med Fastfris Medium. Har vel strengt tatt aldri sett noen grunn til å betale for Spotify, men når man nå får det "gratis" er det jo ingen grunn til ikke å bruke det. Chess og Netcom er flinke til å inkludere tjenester i abonnementene sine synes jeg. Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Det så bra ut helt til jeg så det var 12 måneder binding Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Legg merke til at på netcom sin hjemeside har de lagd et skjema hvor de sammenligner seg med de andre operatørene.. Men de har vist glemt å ta med chess, tilfeldig? Lenke til kommentar
Bonziamo Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Det sier vel nesten seg selv, når de eier Chess? Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Det sier vel nesten seg selv, når de eier Chess? Eier de Chess? Trodde Chess bare leide nettet fra Netcom Legg merke til at på netcom sin hjemeside har de lagd et skjema hvor de sammenligner seg med de andre operatørene.. Men de har vist glemt å ta med chess, tilfeldig? Nå har alle operatørene de tatt med bare de som er eid av Telenor eller leier nett fra Telenor. Selvfølgelig vil de ikke sette de som leier nett fra Netcom i dårlig lys. Synd jeg har bare vanlig sjakkmatt, vurderbart å bytte over til Netcom, da sparer jeg ihvertfall litt penger. Endret 31. mai 2012 av Saykin Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg var visst litt kjapp på avtrekkeren med første post her. På Chess-abonnementet mitt krever de nå at jeg skal binde meg for 12 mnd. for å få med Spotify i pakken, noe som er uaktuelt. På Netcom-abonnementet til samboeren krever de nytegning eller forlengelse, noe som også er uaktuelt. Vel, vel... for nye Netcom-kunder er det i alle fall greit, men for de eksisterende kundene var det ikke mye å hoppe i taket for likevel, gitt. 1 Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Det sier vel nesten seg selv, når de eier Chess?Eier de Chess? Trodde Chess bare leide nettet fra NetcomLegg merke til at på netcom sin hjemeside har de lagd et skjema hvor de sammenligner seg med de andre operatørene.. Men de har vist glemt å ta med chess, tilfeldig?Nå har alle operatørene de tatt med bare de som er eid av Telenor eller leier nett fra Telenor. Selvfølgelig vil de ikke sette de som leier nett fra Netcom i dårlig lys. Synd jeg har bare vanlig sjakkmatt, vurderbart å bytte over til Netcom, da sparer jeg ihvertfall litt penger. Både Chess, NetCom og NextGenTel eies av TeliaSonera. Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Så det er bare Chess Play som faktisk inkluderer fri bruk av Spotify? Det virker som de andre abonnementene ikke gjør det. Altså at all bruk av Spotify trekker på datakvotene hver mnd? Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Da blir det en Xperia S på meg! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Så det er bare Chess Play som faktisk inkluderer fri bruk av Spotify? Det virker som de andre abonnementene ikke gjør det. Altså at all bruk av Spotify trekker på datakvotene hver mnd? Offline mode, sync på wlan. Problem? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Gjelder dette også gamle kunder, diverse at eg får ein mindre regning videre, eller er det i praksis 'nye' abonnement igjen? Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Bruker netcom fri fam med kontantkort atm, og skjønner ikke hvordan folk orker alle de heavy abb.'ene. Selv bruker jeg mye Steam etc for komunikasjon. All musikk er lokalt på mobil, så trenger ikke spotify. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Gjelder dette også gamle kunder, diverse at eg får ein mindre regning videre, eller er det i praksis 'nye' abonnement igjen? Alle kunder kn få det også eksisternde. Men det krever du binder deg for 12 måneder Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Bruker netcom fri fam med kontantkort atm, og skjønner ikke hvordan folk orker alle de heavy abb.'ene. Selv bruker jeg mye Steam etc for komunikasjon. All musikk er lokalt på mobil, så trenger ikke spotify. Skjønner ikke hvord an du klarer deg med kontantkort. Disse abboene er beregnet til de som liker. Surfe med mobilen, se videoer, spotify, facebook, ringer og tekster utenfor failien. Der duger ikke kontantkort Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Alle kunder kn få det også eksisternde. Men det krever du binder deg for 12 måneder Så dette er nye abonnementer i netcoms øyne... Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Holdt på å slå til helt til jeg så 12 mnd binding. Liker ikke det. Har ingen erfaring med dekningen til Netcom så vil gjerne teste før jeg binder meg til noe Lenke til kommentar
probin Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 aaaah! ypperlig. har nettopp fått meg s3 og har ikke spotify. nettopp tegna et nytt år med fastpris medium. dette blir bra! Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Bruker netcom fri fam med kontantkort atm, og skjønner ikke hvordan folk orker alle de heavy abb.'ene. Selv bruker jeg mye Steam etc for komunikasjon. All musikk er lokalt på mobil, så trenger ikke spotify. Skjønner ikke hvord an du klarer deg med kontantkort. Disse abboene er beregnet til de som liker. Surfe med mobilen, se videoer, spotify, facebook, ringer og tekster utenfor failien. Der duger ikke kontantkort Jeg skulle gjerne sett video og hørt musikk over nettet, og generellt brukt 3G mye, spesiellt når jeg snart skal ha ny mobil. Men, jeg sparer penger med å bruke mobilen lite til kommunikasjon, og heller andre ting. Går vel 50-100kr mnd maks. Hadde 200kr i mnd før, men da jeg endte opp med 1000kr, da jeg ikke rakk å bruke det opp, stoppa det. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hvor har dere fra at det er binding på Chess abonnementet? Dette er fra MinSide inne på chess.no. Er det bindingstid på Chess Sjakk Matt? Nei, det er aldri bindingstid hos Chess. Vi hater binding. Du kan når som helst bytte til et annet aktivt abonnement. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg