Redaksjonen. Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Produsentene presser på, men forbrukerne lar seg ikke overbevise. 3D lokker ikke folk til å kjøpe TV-er Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Teknologien er dog moden, ikke utbredt nok, og heller ikke god nok. Grunnen til dette er at INGEN, (met få unntak), filmer med 3D-kamera, det meste innen 3D idag, er fortsatt fake, som bare juling, dvs, at kansje noen karakterer eller eksplosjoner er "fikset" til å være 3D, mens resten av opplevelsen er flat, sånn at det blir ikke mer "immersive", men MINDRE, fordi hjernen ser for lett at det ikke er et virkelig 3D-perspektiv. Når alle TV-serier, filmer, TV-kanaler ovs er i 3D så begynner det å hjelpe, men så lenge TV2-nyhetene ikke spilles inn og sendes i 3D er det liten vits i at "alle" skap ha 3D-skjerm. Det kommer, men akkurat som flatsjermen og widescreen CRT-skjermen, må TVen som funker "godt nok" bli utdatert før det blir noen stor suksess -frank Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Gi meg 3D imponerer, så skal jeg kanskje betale for det. Men, før det så vil jeg ha bedre oppløsning til en billigere penge! 4k, ja takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg