Diotoxe Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 jeg har en 17" LCD skjerm. den har blitt ganske møkkete nå. Litt "fett" flekker osv... Men jeg er ikke sikker åssen jeg skal rengjøre den på en fin og skånsom måte... Noen som har noen bra tips eller en hel guid til rengjøring av LCD skjermer så vær så snill å svar!!!??? jeg er rimlig lei møkkete skjermer.. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 På alle mine LCD-skjermer har jeg brukt microfiberklut som er blitt gjennomvætet, og så klemt til fuktig nivå. Men det finnes mange måter gjøre det på, bare hold deg unna Jif og vinduspusslignende produkter, da bruker det gå bra... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
simes Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg vet at man får kjøpt sånne "våt klut og tørr klut" ... kit? Men er ikke sikker på hvor. Disse skal iallefall fungere flott til lcd skjermer. Man får vel egne også ment kun for lcd skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå